Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sleutelen aan auto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Autotechnologie en praktijk ervaring, yeah right Het is triestig om te zeggen maar op school leer ik eigenlijk niets. Theoretisch valt wel mee (maar of het nuttig is is een andere zaak). Praktisch doen wij ook maar wat geklungel imo.

Met zelf dingen te proberen ga je het meeste leren dat is waar maar je begint daar niet zomaar aan hoor Er zijn zoveel tips & tricks die ge kunt leren van een mechanieker. Bij de stomste problemen staat ge daar als leek van wtf En het juiste materiaal hebben, heel belangrijk. Een put of een brug, (specfiek) gereedschap, een garage... Niet te onderschatten.

waarna ik meestal "een vraagske krijg " in mijne FB
    heb je toch de juiste tips gegeven IVM het polishen van u intake en hier en daar de bouw van u motor

Comment

het is waar dat ge met het juiste gerief al ver geraakt, maar als ge wat inventief zijt kunt ge dikwijls al heel ver geraken zonder al dat specifiek gerief. Een paar degelijke basistools en ge zijt al goed vertrokken.

Ik heb 3 jaar carrosserie gevolgd bij Syntra in Hasselt. Bij de leraar daar was het heel simpel: als ge wilt leren dan legt hij het u uit. Als ge komt om te lullen en te zeveren dan kunt ge dat ook, maar dan moest ge niet verlangen dat hij veel tijd in u stak. Heel veel geleerd, ook naar lassen toe, maar het meeste les hebben we gekregen naar plaatslagen toe. Ik durf dan ook zeggen dat ik een bluts eruit geslagen krijg zonder dat daar nog veel plamuur op moet achteraf.
      www.peugeotforum.be

Comment

Louis de geyndt was in 2012 nog bezig met een clubje ter vervanging van syntra asse

bij ronny kan je langs voor praktijk en dat is in herent http://forum.ventix.be/

Comment

ik kreeg mijn derde jaar avondles van Louis
          coole garage in Lede, staan veel leuke Amerikaanse dingen.
          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Ik heb nu ook les van Louis in Syntra Asse.

Verstuurd van mijn ST25i met Tapatalk
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

avond of overdag?
              ik moet eens langsgaan om mijn diploma op te halen, en zou nog graag een paar dingen aan mijn auto doen: boordcomputer uitlezen en veren wisselen
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Dagopleiding, maar we zitten nu in onze stage periode.

Verstuurd van mijn ST25i met Tapatalk
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                X