Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zit nog niet volledig samen! Zoals hij op de foto staat 6u inclusief uitbouwen motor. Nu, de 2de keer dat je zoiets doet gaat alles vlugger uiteraard. En het tempo ligt op z'n zaterdags
Zit nog niet volledig samen! Zoals hij op de foto staat 6u inclusief uitbouwen motor. Nu, de 2de keer dat je zoiets doet gaat alles vlugger uiteraard. En het tempo ligt op z'n zaterdags
aiai... dat gaat nog oplopen. En achteraf maar hopen dat je de puzzel terug in elkaar krijgt
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
B47 niet, ben 'mis' hier, had het nog op de N47 in de F30.
Zijn er dan zoveel gevallen bekend met de f30 ? Ik ben er op het net nog geen tegengekomen.
ik rijd nu met een e90 van maart 2011, en ik hoor niets vreemd... Hout vasthouden.
Met de e46 150pk waren er ook turbo problemen... Ik heb er gemakkelijk 200.000km
mee gereden...
Zo een geruchten zorgen er wel,voor dat de 2dehandsprijzen kelderen. De kunst bestaat er in de "juiste" te kopen. En ik durf gerust stellen dat er n47 zijn zonder problemen.
Of de verkeerde te kopen en in het alternatief circuit te laten herstellen; en de winst op zak te steken.
nb: soms lees ik hier, ik heb een 320d getest en boven de 4000 toeren trekt die toch niet door...
Ik rijd met mijn citroen jumper diesel, met caravan tegen 4500 toeren door de Alpen...
geven ze de rijbewijzen gratis weg ? Of vergeten ze het technische gedeelte te veel.
correct onderhoud en een gezond rijstijl en het afzetten van start stop, kan al veel betekenen... Ja kan alles stuk krijgen. Zeker motoren met een hoog vermogen per liter.doe daar nog een tuning bovenop en we zijn vertrokken.
Nee heb het nog maar van een paar gehoord van iemand die bij BMW zelf werkt.
Tuurlijk zijn er veel N47's zonder problemen. Feit is gewoon, het probleem is er en komt teveel voor om goed te zijn, en internet blaast dit dan nog eens op... Ge hebt er die er precies heilig van overtuigd zijn dat ge niets anders dan problemen hebt met de N47, ook al rijden er miljoenen rond zonder problemen... Ochja, internet hé...
Feit is dat die dingen toch niet echt 'up to the job' gemaakt zijn, hier zie je het nog eens duidelijk
Wat me eigenlijk nog het meest verbaast is dat dit vele bouwjaren kan blijven aanslepen.
Vraag is, is de onderaannemer (kettingbouwer) hier in fout wegens inferieure kwaliteit of is die ketting op basis van de specificaties van BMW zelf gemaakt? Ik denk het laatste, gezien de doofpotoperatie
Het zijn de kettinggeleiders die het probleem zijn. Die slijten in waardoor de ketting speling krijgt, en op een gegeven moment er geen goesting meer in heeft om zo rondgeslingert te worden.
Het zijn de kettinggeleiders die het probleem zijn. Die slijten in waardoor de ketting speling krijgt, en op een gegeven moment er geen goesting meer in heeft om zo rondgeslingert te worden.
Wie kan er dan verklaren waarom er zo goed als geen problemen zijn bij een alpina d3/ 5 reeks,...
Wat bedoel je? De vorige generatie 5, de E6x? Die hebben dat probleem even goed hoor.
De n47 versie, maar daar lees of hoor je veel minder over. En wat bij de alpina n47 d3 ?
als ze bij alpina dat probleem niet hebben, zou daar de oplossing kunnen liggen.
De n47 versie, maar daar lees of hoor je veel minder over. En wat bij de alpina n47 d3 ?
als ze bij alpina dat probleem niet hebben, zou daar de oplossing kunnen liggen.
Alpina is hier zeldzaam, dus zal je niets van horen.
Over 5 series lees je inderdaad minder, maar hebben het effectief ook. Zal door verschillende factoren komen, bv meer 3 series, 3 serie rijdt sportiever en wordt meestal sportiever mee gereden dus hogere slijtage (speculatie) enz enz...
Het zijn de kettinggeleiders die het probleem zijn. Die slijten in waardoor de ketting speling krijgt, en op een gegeven moment er geen goesting meer in heeft om zo rondgeslingert te worden.
Als ik beide kettingen naast elkaar leg, oud en nieuw scheelt het quasi bijna 1/3 van een schakel dat de oude langer is. Kettinggeleiders zijn overigens niet ingelopen. Dus uw stelling trek ik in twijfel.
Comment