Ik heb een 250 ML, als ik aan een constante snelheid van 70 a 80 per uur rij dan is die op automaat in 7 de versnelling geschakeld, dat is maar 1200 toeren, als ik de mijn snelheid langzaam verhoog dan dreunt de hele wagen, als ik dan eenmaal handmatig terug schakel spring hij in vierde versnelling, en dan is alles opgelost, de nieuwe software is er al opgezet maar geen resultaat, wie heeft nog ervaring met een 250 ML of 250 sedan, graag uw ervaring
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes ML 250 Bleutec 2012
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door giljom Bekijk BerichtenIk heb een 250 ML, als ik aan een constante snelheid van 70 a 80 per uur rij dan is die op automaat in 7 de versnelling geschakeld, dat is maar 1200 toeren, als ik de mijn snelheid langzaam verhoog dan dreunt de hele wagen, als ik dan eenmaal handmatig terug schakel spring hij in vierde versnelling, en dan is alles opgelost, de nieuwe software is er al opgezet maar geen resultaat, wie heeft nog ervaring met een 250 ML of 250 sedan, graag uw ervaringEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Thor bij snel optrekken is er geen probleem, maar rij eens 70 per uur ik weet het is langzaam, maar waar 70 staat is het 70, als ge dan stilletjes gas bij geeft of versneld, zijt ge dan zeker als hij niet dommelt of trilt, tot 100 per uur en dan loopt hij normaal, en wat betreft de kickdown dat werkt allemaal, misschien doet die van u het niet, dat had ik graag geweten, al aan 60 per uur is hij in 7 de geschakeld, maar dat is maar 1150 toeren , en dan in 7 de optrekken lijkt mij abnormaal
Comment
-
Daarstraks effen aan 70 gereden, heel rustig in hoogste versnelling en langzaam gas geven en de wagen versnelt mooi lineair in 7 zonder schokken puur op koppel.
Bij kickdown schakelt hij enkele versnellingen achteruit en kan hij initieel 1 schok geven om dan vooruit te schieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door giljom Bekijk BerichtenIn sportstand rijden doet hij het veel minder, maar eenmaal aan 70 of 80 constant rijden is het weer juist het zelfde, en de vraag aan Thor, is uw wagen een ML of een sedan
http://www.autoforum.be/showthread.p...arde&highlight=Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment