Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Benzine/diesel kwaliteit van verschillende merken. Vraag, advies!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
    Normaal voel je dat toch zo vlug niet? Moet je niet minstens één bak leeg gereden hebben eer je iets van verschil kunt voelen?
    Hey, niet vergeten dat het een Ford S-max 2.0TDCI is met 197pk. In zo'n dure wagen voel je dat meteen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
      Normaal voel je dat toch zo vlug niet? Moet je niet minstens één bak leeg gereden hebben eer je iets van verschil kunt voelen?

Comment

• Wij tanken in de audi altijd esso.
        Maar op,terugweg uit zwitserland heb ik aral ultimate diesel genomen. En de auto was stiller. Presteren was hetzelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
          Wij tanken in de audi altijd esso.
          Maar op,terugweg uit zwitserland heb ik aral ultimate diesel genomen. En de auto was stiller. Presteren was hetzelfde.
          Meestal zit dat tss de oren.

Comment

• Esso vliegt er bij de mijne door gelijk zot,en da's gene zever,wel maakt em meer "plofjes" als ik de gas loslaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
              Meestal zit dat tss de oren.

Neen, helemaal niet. Het verschil is zeer duidelijk hoorbaar en voelbaar. Motor loopt zoveel stiller en reageert beter op't gas. Precies dat de motor beter ademt. Maar wel redelijk duur spul. 1,569 euro per liter. Ook zie je het kleurverschil tussen gewone aral diesel en aral ultimate diesel. De gewone diesel heeft een geel achtige kleur terwijl ultimate heel wit is. Kristaldiesel.
              Last edited by ; 07/09/2013, 20:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                Esso vliegt er bij de mijne door gelijk zot,en da's gene zever,wel maakt em meer "plofjes" als ik de gas loslaat

Bij mij ook. Esso gaat erdoor als water uit de kraan.

Comment

Esso vliegt er bij de mijne door gelijk zot,en da's gene zever,wel maakt em meer "plofjes" als ik de gas loslaat
                  Ik spreek over benzine ,om alle misverstanden te vermijden

Comment

Ik spreek over benzine ,om alle misverstanden te vermijden
                    Ik over diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                      Bij mij ook. Esso gaat erdoor als water uit de kraan.
                      Dan is er toch iets mis met uw auto.
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Bij wijzen van spreken eh!

Comment

Dat zou goed kunne,blijkbaar zijn mijn Cat's naar de kl*t*n,tijd voor racecat's ,weet wel niet of het één met het ander te maken heeft ?

Comment

• Ik zal nog es 50l goeiekope shell gaan tanken. T is weer 1000km geleden dat ik daar geweest ben.

Comment

Bij wijzen van spreken eh!
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                Ik zal nog es 50l goeiekope shell gaan tanken. T is weer 1000km geleden dat ik daar geweest ben.
                                Amai!

Ik doe me 50ltr maar 550-600km
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                                  Ik zal nog es 50l goeiekope shell gaan tanken. T is weer 1000km geleden dat ik daar geweest ben.
                                  Wilt niet zeggen als je goedkoper tankt bij hetzelfde merk dat dat slechter is. Je gaat waarschijnlijk naar Shell Express.

Comment

Amai!

Ik doe me 50ltr maar 550-600km
                                    T'kan ook zijn dat hij daarvoor iets anders had getankt. 1000 km met 50 liter is hard te geloven. Ik doe met dezelfde motor 1000 km met ongv 75-80 liter.

Comment

T'kan ook zijn dat hij daarvoor iets anders had getankt. 1000 km met 50 liter is hard te geloven. Ik doe met dezelfde motor 1000 km met ongv 75-80 liter.
                                      Kan natuurlijk.

2 autos geleden had ik een 1.9 tdi in een ibiza. Met 45 ltr deed ik 900-950km zonder moeite.
                                      BMW X5 45e

Comment

• Ik doe met men huidige verbruik meer dan 1000 km met 60 liter.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik haal 1400km met 50liter
                                          teller staat nu alweer op 1060km en tik net het reserve aan (literke of 40-45). wel iets vlotter gereden dan normaal (probeer de beste 0-100 tijd te registreren).

de laatste tijd moet ik echt VEEL moeite doen om onder de 4,5liter te geraken. sinds vorige week probleem ontdekt. 1 remblok volledig weg, 3 andere hebben nog 75%. slepende rem dus. schijf ook al naar de zak, dus mag alles vervangen)
                                          Last edited by ; 07/09/2013, 22:41.

Comment

Working...
                                          X