Oorspronkelijk geplaatst door Joske_
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Benzine/diesel kwaliteit van verschillende merken. Vraag, advies!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenM'n ''bus'' zal u wel eens uitlachen als ik u eens voorbij zal sheesen!
Comment
-
Eens een bus altijd een bus
Ik begin er dus echt aan te denken om bij ford een testrit te boeken met zo'n s-max. Ik wil wel eens zelf ondervinden welk superieur machien dat is.
Zou ik een bankafsschrift moeten meenemen om zo'n dure wagen te mogen testen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenZie wel uit datge aan den bushalte stopt hé, anders gaat het volk weer klagen bij de lijn
Spijtig, ik kan maar 4 mensen meepakken.... (in volle luxe natuurlijk!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenEens een bus altijd een bus
Ik begin er dus echt aan te denken om bij ford een testrit te boeken met zo'n s-max. Ik wil wel eens zelf ondervinden welk superieur machien dat is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenEens een bus altijd een bus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenJa, anders kunde u huis nog verkopen, moest ge door al die wheel spin van die fameuze kracht uit de bocht vliegen :s valt niet te betalen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenGa ik dat wel allemaal kunnen beheersen zo veel pure kracht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten5,4L/100 km is haalbaar als je heel heel rustig rijd. M'n ''bus'' zal u wel eens uitlachen als ik u eens voorbij zal sheesen!
En da 2 stukske: rechtdoor kan iedereen snel rijden.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenBij heel heel rustig rijden (heb ik 1x geprobeerd, maar een volle tank gat bij mji bijna 2 weken mee, en das echt saai rijden) geraak ik onder de 5l hoor.
En da 2 stukske: rechtdoor kan iedereen snel rijden.
Iedereen kan inderdaad snel rijden, maar de ene een sneller dan de andere.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenechte mannen rijden RWD
Comment
-
ik heb winter en zomer met een CBR900RR en ford capri naar werk en avondschool gereden. ooit naar een treffen in zolder (totaal 230km) gereden met de capri IN DE SNEEUW.
rijd alles behalve origineel rond.
bij men dodge heb ik de voorste cardan verwijderd en bak in lock gezet (enkel RWD onder een lege laadbak en dat met een 5.2V8 vooraan).
ik heb nog geenenkele keer tegen een boom 'geplakt'. men blauwe capri heeft op 10 000km nu zijn 2de versnellingsbak, 2de achteras, 4de cardan en koppeling nr 6 was er weer door. geeft u een beetje een idee hoe ik rijd.
en heb nog altijd geen 98 nodig, 95 volstaat. heb ook verschillende keren met octaanboosters, ethanol, methanol... rondgereden ook.
als je een ford zoekt die GEEN baanligging heeft en waarmee je MOET kunnen rijden, dan is het wel een capri
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenZeggen ze dat ook als ze tegen een boom aanrijden tijdens de winter? Man? Dan zeggen ze eerder waarom de ''MAN'' het niet onder controle heeft kunnen houden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenVraag dan eens om met een Titanium S 2.0 Ecoboost of 2.2Tdci te rijden. Dat zijn pas echte machine's!En hij gelooft het zelf nog ook!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenik heb winter en zomer met een CBR900RR en ford capri naar werk en avondschool gereden. ooit naar een treffen in zolder (totaal 230km) gereden met de capri IN DE SNEEUW.
rijd alles behalve origineel rond.
bij men dodge heb ik de voorste cardan verwijderd en bak in lock gezet (enkel RWD onder een lege laadbak en dat met een 5.2V8 vooraan).
ik heb nog geenenkele keer tegen een boom 'geplakt'. men blauwe capri heeft op 10 000km nu zijn 2de versnellingsbak, 2de achteras, 4de cardan en koppeling nr 6 was er weer door. geeft u een beetje een idee hoe ik rijd.
en heb nog altijd geen 98 nodig, 95 volstaat. heb ook verschillende keren met octaanboosters, ethanol, methanol... rondgereden ook.
als je een ford zoekt die GEEN baanligging heeft en waarmee je MOET kunnen rijden, dan is het wel een capri
Neen, zo'n ''oude'' auto zal amper voordelen hebben met 95 of 98 octaan. Echt zo'n vette auto die je hebt WAUW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenNee hoor
Kom er geregeld en is me deze week pas opgevallen
Comment
-
Dankzij dit topic toch de "zin" gekregen om eens elders te tanken dan bij de Shell.
Ik tank normaal altijd octaan 98, Vpower dus bij de Shell.
Sedert 2 weken al 2x bij G&V getankt, ook 98.
Voel ik een verschil? Simpel, neen.
Hoor ik een verschil? Simpel, neen.
Dusja, denk dat ik het Shell-gebeuren maar laat varen
Comment
Comment