Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Benzine/diesel kwaliteit van verschillende merken. Vraag, advies!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
    Ge hebt gelijk, t was overdreven. Ik zat aan 926km en er ging 51l in.

En wat anders zou ik dan getankt hebben? Ik tank Shell, Gulf of Dats afhankelijk van waar ik mij rond tongeren bevind op dat moment.

Ja, ma uwe motor ligt in een bus, die van mij in ne coupe. Denk dat stroomlijn en gewicht hier wel een verschil maken.
    5,4L/100 km is haalbaar als je heel heel rustig rijd. M'n ''bus'' zal u wel eens uitlachen als ik u eens voorbij zal sheesen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
      M'n ''bus'' zal u wel eens uitlachen als ik u eens voorbij zal sheesen!
      Zie wel uit datge aan den bushalte stopt hé, anders gaat het volk weer klagen bij de lijn

Comment

• Eens een bus altijd een bus
        Ik begin er dus echt aan te denken om bij ford een testrit te boeken met zo'n s-max. Ik wil wel eens zelf ondervinden welk superieur machien dat is.
        Zou ik een bankafsschrift moeten meenemen om zo'n dure wagen te mogen testen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
          Zie wel uit datge aan den bushalte stopt hé, anders gaat het volk weer klagen bij de lijn

Spijtig, ik kan maar 4 mensen meepakken.... (in volle luxe natuurlijk!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
            Eens een bus altijd een bus
            Ik begin er dus echt aan te denken om bij ford een testrit te boeken met zo'n s-max. Ik wil wel eens zelf ondervinden welk superieur machien dat is.
            Ja, anders kunde u huis nog verkopen, moest ge door al die wheel spin van die fameuze kracht uit de bocht vliegen :s valt niet te betalen hoor

Comment

Eens een bus altijd een bus
              Vraag dan eens om met een Titanium S 2.0 Ecoboost of 2.2Tdci te rijden. Dat zijn pas echte machine's!

Comment

• Ga ik dat wel allemaal kunnen beheersen zo veel pure kracht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                  Ja, anders kunde u huis nog verkopen, moest ge door al die wheel spin van die fameuze kracht uit de bocht vliegen :s valt niet te betalen hoor
                  Tjah, gij uw (belachelijke) mening daarover.....

Comment

Ga ik dat wel allemaal kunnen beheersen zo veel pure kracht?
                    Als het maar niet regent en je esp uit staat.... Dan valt dat heel erg goed mee.

Comment

5,4L/100 km is haalbaar als je heel heel rustig rijd. M'n ''bus'' zal u wel eens uitlachen als ik u eens voorbij zal sheesen!
                      Bij heel heel rustig rijden (heb ik 1x geprobeerd, maar een volle tank gat bij mji bijna 2 weken mee, en das echt saai rijden) geraak ik onder de 5l hoor.

En da 2 stukske: rechtdoor kan iedereen snel rijden.

Comment

• echte mannen rijden RWD en niet met een dieselbus. hoeveel pk die ook heeft
                        luxe is niks in een auto, als ge wil genieten hebt ge geen luxe nodig, veel vermogen en moet ge WERKEN om op de baan te blijven

dikke m3, porsche GT3... gestript van alles luxe
                        Last edited by ; 09/09/2013, 19:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                          Bij heel heel rustig rijden (heb ik 1x geprobeerd, maar een volle tank gat bij mji bijna 2 weken mee, en das echt saai rijden) geraak ik onder de 5l hoor.

En da 2 stukske: rechtdoor kan iedereen snel rijden.
                          Bij 6.8L/100Km (nu) is al redelijk gewoontjes rijden. Bij echt doorrijden kom je toch snel aan de 8-9liter.
                          Iedereen kan inderdaad snel rijden, maar de ene een sneller dan de andere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                            echte mannen rijden RWD
                            Zeggen ze dat ook als ze tegen een boom aanrijden tijdens de winter? Man? Dan zeggen ze eerder waarom de ''MAN'' het niet onder controle heeft kunnen houden...

Comment

• ik heb winter en zomer met een CBR900RR en ford capri naar werk en avondschool gereden. ooit naar een treffen in zolder (totaal 230km) gereden met de capri IN DE SNEEUW.
                              rijd alles behalve origineel rond.
                              bij men dodge heb ik de voorste cardan verwijderd en bak in lock gezet (enkel RWD onder een lege laadbak en dat met een 5.2V8 vooraan).

ik heb nog geenenkele keer tegen een boom 'geplakt'. men blauwe capri heeft op 10 000km nu zijn 2de versnellingsbak, 2de achteras, 4de cardan en koppeling nr 6 was er weer door. geeft u een beetje een idee hoe ik rijd.

en heb nog altijd geen 98 nodig, 95 volstaat. heb ook verschillende keren met octaanboosters, ethanol, methanol... rondgereden ook.
                              als je een ford zoekt die GEEN baanligging heeft en waarmee je MOET kunnen rijden, dan is het wel een capri

Comment

• Comment

Zeggen ze dat ook als ze tegen een boom aanrijden tijdens de winter? Man? Dan zeggen ze eerder waarom de ''MAN'' het niet onder controle heeft kunnen houden...
                                  En als u ford onderstuurd

Comment

Vraag dan eens om met een Titanium S 2.0 Ecoboost of 2.2Tdci te rijden. Dat zijn pas echte machine's!
                                    En hij gelooft het zelf nog ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                      ik heb winter en zomer met een CBR900RR en ford capri naar werk en avondschool gereden. ooit naar een treffen in zolder (totaal 230km) gereden met de capri IN DE SNEEUW.
                                      rijd alles behalve origineel rond.
                                      bij men dodge heb ik de voorste cardan verwijderd en bak in lock gezet (enkel RWD onder een lege laadbak en dat met een 5.2V8 vooraan).

ik heb nog geenenkele keer tegen een boom 'geplakt'. men blauwe capri heeft op 10 000km nu zijn 2de versnellingsbak, 2de achteras, 4de cardan en koppeling nr 6 was er weer door. geeft u een beetje een idee hoe ik rijd.

en heb nog altijd geen 98 nodig, 95 volstaat. heb ook verschillende keren met octaanboosters, ethanol, methanol... rondgereden ook.
                                      als je een ford zoekt die GEEN baanligging heeft en waarmee je MOET kunnen rijden, dan is het wel een capri
                                      Dikke auto!!!!
                                      Neen, zo'n ''oude'' auto zal amper voordelen hebben met 95 of 98 octaan. Echt zo'n vette auto die je hebt WAUW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                        Nee hoor
                                        Kom er geregeld en is me deze week pas opgevallen
                                        Ik tank daar 2x per jaar ofzo en weet 100% zeker dat dat er al minstens een jaar is. Viel me op omdat de Esso waar ik normaal tank dat niet heeft en de enige andere waar ik ooit al tankte was die in St-Job.

Comment

• Dankzij dit topic toch de "zin" gekregen om eens elders te tanken dan bij de Shell.
                                          Ik tank normaal altijd octaan 98, Vpower dus bij de Shell.

Sedert 2 weken al 2x bij G&V getankt, ook 98.

Voel ik een verschil? Simpel, neen.
                                          Hoor ik een verschil? Simpel, neen.

Dusja, denk dat ik het Shell-gebeuren maar laat varen

Comment

Working...
                                          X