Ford-Power waarom steeds het buitenland? Je moet nu prijzen vergelijken in Nederland? Je bent van Bilzen (België), zit op een Belgisch forum (waar soms ook wel een Nederlander komt, maar merendeel zullen echt wel Belgen zijn) en je gaat tanken in Duitsland en zit steeds de duitse benzine in de hoogte te prijzen. Is alles beter in het buitenland?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Benzine/diesel kwaliteit van verschillende merken. Vraag, advies!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenFord-Power waarom steeds het buitenland? Je moet nu prijzen vergelijken in Nederland? Je bent van Bilzen (België), zit op een Belgisch forum (waar soms ook wel een Nederlander komt, maar merendeel zullen echt wel Belgen zijn) en je gaat tanken in Duitsland en zit steeds de duitse benzine in de hoogte te prijzen. Is alles beter in het buitenland?
Daarom hebben ze dat soort brandstoffen. In Belgie heb je geen autobahn en mag je maar 120kmh rijden.
Comment
-
De beste brandstof voor mij persoonlijk is degene die goedkoper is en toch voldoende om een lange levensduur van de motor te garanderen.
Ik wil nen elentrieke notto die 1000 km kan rijden, snel opgeladen is, niet duurder dan een naft of diesel auto en geen elektromagnetisch straling afgeeft in de cabine.
Comment
-
zeg fordboy, een vraagje voor u,
heeft een ferrari en ander exotisch spul meer pk's op europese benzine 95-98 of amerikaanse benzine 93-91 - ( 89 )
zou het een groot verschil maken denk je ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenzeg fordboy, een vraagje voor u,
heeft een ferrari en ander exotisch spul meer pk's op europese benzine 95-98 of amerikaanse benzine 93-91 - ( 89 )
zou het een groot verschil maken denk je ?
Neen, want daar rijden ook ferrari's enzo rond dus mag eigenlijk niet echt verschillen. 98 hier is daar denk ik 93 of zelfs 91.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenDe beste brandstof voor mij persoonlijk is degene die goedkoper is en toch voldoende om een lange levensduur van de motor te garanderen.
Ik wil nen elentrieke notto die 1000 km kan rijden, snel opgeladen is, niet duurder dan een naft of diesel auto en geen elektromagnetisch straling afgeeft in de cabine.
Als je naar een merk tankstation gaat en die is onbemand ga je een pak minder betalen en je rijdt op een goed merk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenIk vindt Ford ook niet de (het) beste merk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk BerichtenHet meest zinnige wat je ooit geschreven hebt (ondanks de spelfout en de taalfout). We begonnen al rare dingen te denken na je liefdesverklaringen aan Ford en de S-Max waarmee je diverse topics overspoelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenMijne Frod loopt thans het beste op goeiekope merken gelijk Oeral en Dats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenDaarnet stond er aan de Pomp van het Volk een M3 te tanken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDa's omdat er bij die witte pompen nog veel lood in de installaties zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenGe hebt hem toch gestopt en gewaarschuwd dat het enorm slecht is om daar te tanken?!
Je verliest dan 0,5% van zijn vermogen, en je topsnelheid zakt niet, want die is toch gelimiteerd.
Acceleratie zal 0,05 seconden langzamer zijn.
Maw een totale ramp, anders koop je toch zo'n auto niet.
Het kan natuurlijk ook zijn dat de eigenaar verrast was door het hoge verbruik en de Total pomp niet meer zou halen. Dus, maar snel volgegooid bij de eerste beste pomp!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenJuist gelezen op 't net; is het niet zo dat de basisbrandstoffen dezelfde zijn maar dat de kwaliteit/prijs door de additieven bepaald word(en)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkietje Bekijk Berichtenbenzine 95; Q8 of ESSO?
Als ik tussen die 2 moet kiezen, ESSO dan.
Comment
Comment