Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Benzine/diesel kwaliteit van verschillende merken. Vraag, advies!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ford-Power waarom steeds het buitenland? Je moet nu prijzen vergelijken in Nederland? Je bent van Bilzen (België), zit op een Belgisch forum (waar soms ook wel een Nederlander komt, maar merendeel zullen echt wel Belgen zijn) en je gaat tanken in Duitsland en zit steeds de duitse benzine in de hoogte te prijzen. Is alles beter in het buitenland?
    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
      Ford-Power waarom steeds het buitenland? Je moet nu prijzen vergelijken in Nederland? Je bent van Bilzen (België), zit op een Belgisch forum (waar soms ook wel een Nederlander komt, maar merendeel zullen echt wel Belgen zijn) en je gaat tanken in Duitsland en zit steeds de duitse benzine in de hoogte te prijzen. Is alles beter in het buitenland?
      Duitsland heeft gewoon de beste brandstoffen. Belgie heeft goede maar ook slechte, mrja tis Duitsland niet eh waar je elke 10 seconden wordt voorbijgeflitst door een Bmw m3 Ferrari 458 italia, Bentley continental, Ford Focus RS 500.....
      Daarom hebben ze dat soort brandstoffen. In Belgie heb je geen autobahn en mag je maar 120kmh rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
        Wedden van niet?
        Wedden als je zelfs pure diesel in je benzine motor doet, dat hij zal werken....

Hier is zo'n filmpje.

Comment

De beste brandstof voor mij persoonlijk is degene die goedkoper is en toch voldoende om een lange levensduur van de motor te garanderen.

Ik wil nen elentrieke notto die 1000 km kan rijden, snel opgeladen is, niet duurder dan een naft of diesel auto en geen elektromagnetisch straling afgeeft in de cabine.

Comment

zeg fordboy, een vraagje voor u,
            heeft een ferrari en ander exotisch spul meer pk's op europese benzine 95-98 of amerikaanse benzine 93-91 - ( 89 )
            zou het een groot verschil maken denk je ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
              zeg fordboy, een vraagje voor u,
              heeft een ferrari en ander exotisch spul meer pk's op europese benzine 95-98 of amerikaanse benzine 93-91 - ( 89 )
              zou het een groot verschil maken denk je ?
              Hmmm... Die Amerikaanse benzine heeft een ander benaming. Hier is RON en daar is denk ik MON.
              Neen, want daar rijden ook ferrari's enzo rond dus mag eigenlijk niet echt verschillen. 98 hier is daar denk ik 93 of zelfs 91.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                De beste brandstof voor mij persoonlijk is degene die goedkoper is en toch voldoende om een lange levensduur van de motor te garanderen.

Ik wil nen elentrieke notto die 1000 km kan rijden, snel opgeladen is, niet duurder dan een naft of diesel auto en geen elektromagnetisch straling afgeeft in de cabine.
                Ja, maar goedkoper betekent (soms) toch niet slechter.
                Als je naar een merk tankstation gaat en die is onbemand ga je een pak minder betalen en je rijdt op een goed merk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                  Ik vindt Ford ook niet de (het) beste merk
                  Het meest zinnige wat je ooit geschreven hebt (ondanks de spelfout en de taalfout). We begonnen al rare dingen te denken na je liefdesverklaringen aan Ford en de S-Max waarmee je diverse topics overspoelt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk Berichten
                    Het meest zinnige wat je ooit geschreven hebt (ondanks de spelfout en de taalfout). We begonnen al rare dingen te denken na je liefdesverklaringen aan Ford en de S-Max waarmee je diverse topics overspoelt.
                    Danku wel. Spijtig dat m'n automatische spelchecker op Engels staat. Is er op het internet geen forum over Van Dale? Ga daar maar eens wat rondkijken. Misschien vind je daar nog een spelfout.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      Mijne Frod loopt thans het beste op goeiekope merken gelijk Oeral en Dats.
                      Da's omdat er bij die witte pompen nog veel lood in de installaties zit.

Comment

Daarnet stond er aan de Pomp van het Volk een M3 te tanken
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                          Daarnet stond er aan de Pomp van het Volk een M3 te tanken
                          Ge hebt hem toch gestopt en gewaarschuwd dat het enorm slecht is om daar te tanken?!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Da's omdat er bij die witte pompen nog veel lood in de installaties zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                              Ge hebt hem toch gestopt en gewaarschuwd dat het enorm slecht is om daar te tanken?!
                              Die motor is zo geavanceerd dat je zelfs op 91 kan rijden.
                              Je verliest dan 0,5% van zijn vermogen, en je topsnelheid zakt niet, want die is toch gelimiteerd.
                              Acceleratie zal 0,05 seconden langzamer zijn.

Maw een totale ramp, anders koop je toch zo'n auto niet.

Het kan natuurlijk ook zijn dat de eigenaar verrast was door het hoge verbruik en de Total pomp niet meer zou halen. Dus, maar snel volgegooid bij de eerste beste pomp!

Comment

Juist gelezen op 't net; is het niet zo dat de basisbrandstoffen dezelfde zijn maar dat de kwaliteit/prijs door de additieven bepaald word(en)?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                  Juist gelezen op 't net; is het niet zo dat de basisbrandstoffen dezelfde zijn maar dat de kwaliteit/prijs door de additieven bepaald word(en)?
                                  Da's hetgene waar ik ook op uitkwam toen ik me er zelf wat in "verdiepte". Hoewel ik op de duur niet meer weet wat te geloven, en gewoon ga tanken waar ik me best bij voel. En da's momenteel Shell. Die staat zelfs goedkoper dan de DATS24 paar km verderop.

Comment

benzine 95; Q8 of ESSO?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bakkietje Bekijk Berichten
                                      benzine 95; Q8 of ESSO?
                                      Als ik zelf zou mogen kiezen, DATS24, altijd al getankt vroeger met m'n Corsa, nooit problemen.
                                      Als ik tussen die 2 moet kiezen, ESSO dan.

Comment

Ik denk dat ik voorlopig bij lukoil blijf. Nu alleen nog nadenken over 95 of 98.

Comment

• Total zit daar geen bepaalde percentage bio in. Er was een tijd dat sommige wagens injector problemen kregen hierdoor.

Comment

Working...
                                          X