Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Benzine/diesel kwaliteit van verschillende merken. Vraag, advies!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenMijn huidige tank doet het goed, al meer dan 1100 km gedaan, waar ik bij Shell amper over de 1000 geraakte.
Met Bp ultimate zeker en vast meer dan 1100km. Hdi's houden van Bp! Net zoals Tdci's! (zelfde motoren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenMet Bp ultimate zeker en vast meer dan 1100km. Hdi's houden van Bp! Net zoals Tdci's! (zelfde motoren)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat is goed mogelijk, maar die is waarschijnlijk ook wel een heel stukje duurder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenRedelijk recent en buiten de grafische kaart, toch wel deftig krachtig. Krachtig genoeg om de nieuwste race games op hoge instellingen te spelen.
Wat is uw uiteindelijke conclusie? 98 of 95?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenGezien de weinige kilometers die ik doe, blijf ik waarschijnlijk 98 tanken bij Lukoil.
Hoogkwalitatieve producten
Om de prestaties van uw motor te verbeteren en hem een langere levensduur te garanderen, is de brandstofkwaliteit belangrijk. Daarom vindt u bij LUKOIL hoogwaardige en milieuvriendelijke brandstoffen met hoogtechnologische additieven die optimaal zijn voor uw motor. Maar dat is niet alles. In onze shops vindt u enkel kwaliteitsproducten tegen scherpe prijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenGoede keus!
Hoogkwalitatieve producten
Om de prestaties van uw motor te verbeteren en hem een langere levensduur te garanderen, is de brandstofkwaliteit belangrijk. Daarom vindt u bij LUKOIL hoogwaardige en milieuvriendelijke brandstoffen met hoogtechnologische additieven die optimaal zijn voor uw motor. Maar dat is niet alles. In onze shops vindt u enkel kwaliteitsproducten tegen scherpe prijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
@Ford-power
Nog steeds dezelfde golf 6 gti
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenVind ik leuk!
@Ford-power
Nog steeds dezelfde golf 6 gti
Dikke auto! Moet toch wel goed vooruit gaan met die 102!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenNiet altijd en zeker niet overal.
Familielid heeft paar jaar geleden de injectiepomp van zijn Renault stukgereden dank zij water in de diesel bij Dats. Uiteindelijk wel allemaal vergoed (zij het niet zonder slag of stoot)“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenEr gaan wel meer verhalen rond van slechte brandstof van bij DATS. Opgestart door? Weet dat er zowat 3400 firmawagens rond rijden met DATS brandstof. Indien deze slecht of nefast moest zijn voor de motoren, zou dit nogal een weerslag hebben op het wagenpark.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenEr gaan wel meer verhalen rond van slechte brandstof van bij DATS. Opgestart door? Weet dat er zowat 3400 firmawagens rond rijden met DATS brandstof. Indien deze slecht of nefast moest zijn voor de motoren, zou dit nogal een weerslag hebben op het wagenpark.
Ik weet ook wel dat Dats niet zomaar alles zal betalen, anders staat morgen iedereen die een kapotte injectiepomp heeft met een Dats tankbonneke aan hun deur. Ik schrijf ook nergens dat Dats 'slechte' brandstof heeft. Even goed kan het ook bij andere merken voorkomen dat er water in de tanks terechtkomt. Ik ben daar ook wel realistisch in. Toch ga ik (en samen met mij niemand in de familie) sinds die kwestie nooit meer bij Dats tanken, alleen al om hun arrogante attitude in die zaak.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Ik twijfel zeker niet aan je verhaal en de juridische waarde/ problematiek er rond. Het verwonderd me enigszins wel dat er zo moeilijk werd over gedaan. Ik ken de directie van DATS persoonlijk en kan je meegeven de ze nogal ernstig omgaan met probleem gevallen. Hun reputatie staat nl op het spel, en een klant verliezen duurt 5 minuten, hem weer winnen gemiddeld 5 jaar...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment