Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Benzine/diesel kwaliteit van verschillende merken. Vraag, advies!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
    Ik rijd nu een tijdje terug met Lukoil ipv Gulf en of het nu tussen mijn oren zit of niet, ik voel in de lager(e) toeren een verschil. Lukoil geeft blijkbaar ietske minder koppel dan Gulf.
    Ik ben er tevreden van de Gulf diesel. Is trouwens ook niet de duurste. Klinkt minder rauw dan wanneer ik elders tank.

V-power diesel is niet constant, of ze smeren me fuelsave aan voor v-power prijs in sommige stations...
    Last edited by Unterschlagen; 24/08/2016, 23:29.

Comment

• Ik heb een tijdje V-power getankt, maar nu altijd Esso.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik voel daar eerlijk gezegd geen verschil in. Meestal tank ik Shell of die groene pompen (weet de naam niet meer). Maar als ik in de Makro ben en moet tanken zal ik het niet laten hem daar vol te gooien. Rijdt even goed in mijn ogen en geen verschil in motorgeluid.

Comment

• ik voel ook 0 verschil, en kan nogal goed vergelijken op mijn 23 jaar zelfde parcours

ik tank gewoon de goedkoopste die op mijn route ligt, en dat varieert (meestal avia)

das ook omdat ik altijd in zelfde provincie tank, geen ervaring met limburgse, hollands, kameroense pompen
          Last edited by bobo; 25/08/2016, 08:59.

Comment

• Ik voel wel verschil met vpower.

Comment

• In mijn ogen niks beter dan V

Comment

• Interessante lectuur:

Knoop goed in je oren: duurder is niet altijd beter. De Belgische autoriteiten hebben een groot onderzoek verricht onder de kwaliteit van de brandstoffen in hun land. 96,2 procent van de onderzochte stations voldoen aan de Europese normen, maar volgens het rapport zit er geen verschil in kwaliteit tussen goedkope en dure tankstations. Of je […]

Comment

• Toch maar vrij vaag, kwaliteit zal inderdaad wel hetzelfde zijn, maar Shell zal bv wat meer additieven in hun V-Powaaah kappen. Kwaliteit blijft daar theoretisch gezien hetzelfde door, maar additieven kunnen misschien de motor properder houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
                    Wat al jaren geweten is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Wat al jaren geweten is.
                      Zou je nochtans niet zeggen als je die 31 pagina's hier doorneemt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten

Zou je nochtans niet zeggen als je die 31 pagina's hier doorneemt
                        Tsja, ook al worden er herhaaldelijk bewijzen geleverd dat het zo is, er zijn er altijd die de marketing bullshit blijven slikken hé. En maar goed ook, zo blijft de molen draaien!

Comment

Working...
                        X