Electrisch raam bestuurderszijde mercedes vito werkt niet meer. Kabels in deur al vervangen bij garagist, alles uitgemeten, motor werkt op afzonderlijke batterij, knop passagierskant(die wel nog open en dicht gaat) verstoken en werkt ook niet.Ik vind het probleem niet, garagist ook niet. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
electrische ramen mercedes vito
Collapse
X
-
Hallo,
en wat bedoel je daar dan precies mee?
Alvast bedankt
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenStoring op de veiligheid? Geeft blokkage door?
Comment
-
aan bestuurderszijde zit een bediening voor raam passagier, dat was wat ik bedoelde. Dus die twee wisselen helpt niet
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichtenknop passagierskant kun je toch niet zomaar wisselen? Links zit je met een dubbele schakelaar & rechts een enkele..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vito mercedes Bekijk BerichtenHallo,
en wat bedoel je daar dan precies mee?
Alvast bedankt
Comment
-
bedankt, dat zal ik zeker ook eens nakijken, heb al alles bekeken wat ik dacht dat het kon zijn, dan maar garagist die dan de draden tussen de deurplooi vervangen heeft.Deze vind ook niet direct het probleem. Hopelijk vinden we snel wat het is want het is een vervelend probleem als je altijd met het raam op een kier rijdt.
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenSommige ramen zijn beveiligd tegen inklemming. Misschien detecteert de wagen een obstakel maar is er dat helemaal niet. ZOals bij een automatische poort. Als de twee ogen niet mooi op elkaar afgesteld zijn krijg je de poort niet open omdat hij denkt dat er iets tussen staat....
Comment
-
Maar met afzonderlijke batterij gaat het raam wel open en dicht, maar kan toch moeilijk een batterij in de wagen zettenOorspronkelijk geplaatst door vito mercedes Bekijk Berichtenbedankt, dat zal ik zeker ook eens nakijken, heb al alles bekeken wat ik dacht dat het kon zijn, dan maar garagist die dan de draden tussen de deurplooi vervangen heeft.Deze vind ook niet direct het probleem. Hopelijk vinden we snel wat het is want het is een vervelend probleem als je altijd met het raam op een kier rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vito mercedes Bekijk Berichtenaan bestuurderszijde zit een bediening voor raam passagier, dat was wat ik bedoelde. Dus die twee wisselen helpt niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenDat is een complete schakelaar, de bediening voor bestuurders & passagiersraam zitten op dezelfde blok. Hoe kan je die dan gaan wisselen? Of bedoel je enkel de plastiek knopjes op de schakelaar, als je die wisselt test je in principe niks. Enige wat je kunt doen is schakelaar uitmeten of desnoods een andere proberen. Kan je de ruit aansturen via uitleessoftware? Dan ben je sowieso al zeker dat bekabeling & deurstuurdoos nog goed zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vito mercedes Bekijk BerichtenAls we een apparte batterij aansluiten op de motor gaat het raam wel open en dicht. De garagist heeft uitgelezen en er worden geen fouten aangegeven, echter hij weet ook niet wat het zou kunnen zijn.
Als er geen fouten aanwezig zijn zal er 9/10 al geen kabelbreuk zijn.. Schakelaar toch eens uitmeten, deurstuurdoos uitmeten wordt al wat moeilijker als je geen schema's hebt..
De werkuren die je nu al betaald hebt aan je garagist om kabels te vervangen, te meten en te gissen kon je je auto evengoed bij een dealer achterlaten en de juiste diagnose laten stellen.
My 2 cents..
Comment
-
Beste Vito mercedes, ik heb hetzelfde probleem. Mijn linkerraam gaat niet open of dicht en mijn buitenspiegels werken ook niet. De zekeringen zijn doorgemeten en goed bevonden. Het rechterraam doet het wel. Ik heb de knopjes al vervangen.Heb je een goed advies?
Alvast bedankt voor je reactie.
Groet
Comment
-
Beste Vito mercedes, ik heb hetzelfde probleem. Mijn linkerraam gaat niet open of dicht en mijn buitenspiegels werken ook niet. De zekeringen zijn doorgemeten en goed bevonden. Het rechterraam doet het wel. Ik heb de knopjes al vervangen.Heb je een goed advies?
Alvast bedankt voor je reactie.
Groet
Comment
Comment