Mededeling

Collapse
No announcement yet.

octavia RS TSI sportuitlaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hiersi de chiptuning moraalridders zijn er ook al. Ooit al es geweten dat een instantie checkt of je auto gechipt is? Op de keuring zien ze soms zelfs niet dat er een motor met grotere cilinderinhoud inligt, wat zouden ze dan een softwareverandering gaan controleren.
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

? Wij antwoorden gewoon op zijn vraag of het mogelijk is om te homologeren niemand praat hier toch over dat het niet mag ofzo? Wat heeft dat nu met moraalridders te zien...
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
        Veel hangt af van de goodwill van de invoerder. In theoie is het mogelijk maar voor vag lukt dat nooit. D'ieteren werkt daar nooit aan mee.
        ooojaweeel
        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          ooojaweeel
          jij weet meer?

Comment

De mirakels zijn de wereld nogniet uit dan.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ik heb hier overlaatst toch een topic gelezen "hoe je wagen in orde te brengen na chiptuning" maar ik vind het niet meer...

Comment

Soit, weer on topic. Ik weet uiteindelijk wat alles is zoals mijn vraag in de eerste post. De midden demper en de einddemper zijn dus het totale Cat back systeem van Fox voor de RS.

Hier vind je alvast een kleine clip op youtube. https://www.youtube.com/watch?v=8TNibfM0uFs

Ik vind de klank subtiel genoeg. Wil zeker geen "johny car" sound. De prijs valt ook goed mee vergeleken met een Milltek. Bij Skytune heb ik nu al geïnformeerd. Maar ik zag op youtube veel filmpjes en las onder andere ergens dat de klank binnenin de wagen onaanvaardbaar is. Dat is nu net niet wat ik wil...

Comment

bij skytune kies je zelf voor het geluid

dus al die zeggen dat het te luid is hebben er zelf voor gekozen
                  www.peugeotforum.be

Comment

Ben nog in contact met hun hoor. Vind het alleen gevaarlijk om geen soundclip te hebben. Ze kunnen wel zeggen dat het zus of zo gaat klinken maar je moet het maar geloven hé. Als je achteraf niet content bent, dan zit je er wel mee.
                    Nu heb ik bij Fox toch al een idee dankzij iemand die hem al onder zijn octavia heeft. En ik hou wel van de klank.

Comment

EPS uitlaten in nederland maakt ook op maat en volgens het geluid dat jij kan appreciëren, ze hebben +- 130 dempers liggen. Zodra het geluid bepaald is kunnen ze overgaan tot de constructie van de lijn.

Check hier de soundcheck van de maserati:
                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Heel capabele mensen, een van de jongens daar legt zich ook toe op revisie van nissan CA18DET motoren. Ook daar een enorm goeie reputatie voor.

Comment

Dat klinkt inderdaad interessant. Spijtig dat het 700km heen en terug is.
                        Maar kan alvast toch even informatie aanvragen.

Nu zou skytune hetzelfde kunnen doen natuurlijk. Eens tot een akkoord over prijs verschillende einddempers laten horen en dan plaatsen

Comment

Ik ben voor Milltek gegaan, het prijsverschil is nu ook niet het einde van de wereld en ik vond het zalig goed klinken.

Comment

Heb jij ook een octavia rs tsi? De nieuwe? Dan zou ik die graag wel eens horen hoor...

Prijsverschil volgens offertes die ik gekregen heb ik toch rap 400 euro
                            Last edited by ; 10/08/2014, 11:50.

Comment

Uiteindelijk heb ik via skytune net mijn offerte binnen, vermoedelijk toch met hun in zee gaan, ze werken hetzelfde als EPS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demaarten Bekijk Berichten
                                Uiteindelijk heb ik via skytune net mijn offerte binnen, vermoedelijk toch met hun in zee gaan, ze werken hetzelfde als EPS.

Prijs valt dus goed mee.
                                Hoe zit het met de keuring?
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Attesten zijn blijkbaar in orde voor vag audi hebben ze blijkbaar sinds kort ce keuring, Ik kan uitlaatklank ter plekke kiezen en prijs valt mee vergeleken met de Duitse merken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demaarten Bekijk Berichten
                                    Heb jij ook een octavia rs tsi? De nieuwe? Dan zou ik die graag wel eens horen hoor...

Prijsverschil volgens offertes die ik gekregen heb ik toch rap 400 euro
                                    Neen, ik heb een A3 1.8 TFSI. Klinkt super nu (voor een viercilinder).

Comment

@demaarten: ben ook op zoek naar een sportuitlaat voor mijn octavia rs tsi 220. Welke uitlaat is het uiteindelijk bij jou geworden? en aan welke prijs?
                                      Zou je eventueel eens een soundclip kunnen posten
                                      alvast bedankt

Comment

Working...
                                      X