Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto start zonder sleutel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto start zonder sleutel

Hallo ik ben er op gekomen dat akl ik gereden heb met mijn auto en hem dan afleg haal ik de sleutel uit het slot als ik dan op de knop start duw hij terug start. Vind dit toch vreemd dit zou eigenlijk niet mogen toch?mijn auto is een bmw E91 van 2007.een vriend heeft een E90 van 2010 en deze doet dat ook.heeft er iemand een uitleg voor?

Auto start zonder sleutel

Denk dat dit nog een paar minuten gaat tenzij je de auto afsluit.
    Heb dat nogal gehoord.
    De BMW fanaten hier zullen het wel weten.

Sent from here
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Key-less go als optie ??

Comment

Jip dat is comforttoegang . Jij kunt u deuren ook openen door de klink vast te houden en sluiten door u vinger op de ribbels te bewegen . Het makkelijkste is ook door naar de achterkant van u afstandbediening te kijken . Je kunt u batterij vervangen door dat klep uit te klikken want comfort toegang heeft geen oplaadbare batterij. A.U.B.

Comment

Ik had geen comforttoegang en wél een oplaadbare batterij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Ik had geen comforttoegang en wél een oplaadbare batterij
            Dat zegt hij toch net? Zonder comforttoegang laadt de sleutel op via het contactslot.
            Heb je comforttoegang heb je dit niet en moet je nog gewoon de batterijtjes vervangen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
              Dat zegt hij toch net? Zonder comforttoegang laadt de sleutel op via het contactslot.
              Heb je comforttoegang heb je dit niet en moet je nog gewoon de batterijtjes vervangen
              Verkeerd gelezen, my bad!

Comment

Er zijn een hoop mensen die zo'n BMW's zonder sleutel kunnen starten...

Comment

Niet alleen met een BMW. En keyless go is ook niet nodig.
                  Het staat zelfs beschreven in de handleiding, meen ik me te herinneren.
                  werkwijze:
                  1) stap in
                  2) doe je deur dicht
                  3) steek het sleutelblokje in het contact.
                  4) start de wagen met de startknop
                  5) leg de motor terug af, met de knop
                  6) haal het blokje uit het contact
                  7) start opnieuw
                  stap uit

zolang je de bestuurdersdeur niet opent kan je starten als je de sleutel uit je contact hebt gehaald.

Bij m'n Volvo kun je de sleutel zelfs verwijderen terwijl je aan het rijden bent.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Wat is daar eigenlijk het nut van?

Comment

Om carjackers een kloot af te trekken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Jip dat is comforttoegang . Jij kunt u deuren ook openen door de klink vast te houden en sluiten door u vinger op de ribbels te bewegen . Het makkelijkste is ook door naar de achterkant van u afstandbediening te kijken . Je kunt u batterij vervangen door dat klep uit te klikken want comfort toegang heeft geen oplaadbare batterij. A.U.B.
                        Die ribbels vind ik nie terug op mijn klink.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichten
                          Die ribbels vind ik nie terug op mijn klink.
                          Dan heb je geen comfort toegang en zal het A160 zijn uitleg zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Bij m'n Volvo kun je de sleutel zelfs verwijderen terwijl je aan het rijden bent.

Kon de 15 jaar oude Impreza van een vriendin ook, waren wel kosten aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Kon de 15 jaar oude Impreza van een vriendin ook, waren wel kosten aan
                              En de auto, wat vondt ge daarvan ?
                              30 jaar Mr Yuge!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                                En de auto, wat vondt ge daarvan ?
                                Bagger! Was een rot krel met een 1.6, dus niks WRX of STI.

Comment

Als je je auto met de parkeerwachter meegeeft.

Comment

Ford Mondeo heeft dat ook,sleutel moet dan in de buurt zijn bvb in je broekzak.Enkel een start/uit-knop.
                                    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Je kunt uitstappen met de sleutel in je zak, de motor laten draaien, je deur sluiten. Op die manier kun je je auto gesloten laten warmdraaien

.
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                        Je kunt uitstappen met de sleutel in je zak, de motor laten draaien, je deur sluiten. Op die manier kun je je auto gesloten laten warmdraaien

.
                                        Iets wat ik heel vaak doe.

Comment

Working...
                                        X