Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk type / kleur koelvloeistof?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Waarom denk je dat die dat vragen . Mengen mag niet met een ander kleur en er zijn er genoeg die zulke zaken links en rechts laten veranderen. Mr polo werkt niet in een bmw garage maar in een audi garage .

Zelfde met motorolie . Als ze 0w30 voorschrijven ga je toch ook geen 15w40 bv gebruiken tenzij er andere redenen voor zijn...
    Tja, bij mij schrijven ze 5W30 voor en er zit 10W60 in
    Maar soit, da's offtopic.
    Ik zal het u laten weten als ik problemen heb met het koelsysteem ze!

Comment

Ik denk dat het niet uitmaakt welke vloeistof erin kapt - ik gebruik de roze omdat die beter zichtbaar is op het blok als ik lekken heb - feit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLarenboy Bekijk Berichten
        Ik denk dat het niet uitmaakt welke vloeistof erin kapt - ik gebruik de roze omdat die beter zichtbaar is op het blok als ik lekken heb - feit.
        Wat geeft dat dan eigenlijk? Witte plekken ofzo?

Comment

Neen, die laat roze plekken achter en dat zie je heel snel en gemakkelijk.

Comment

Ik heb een 20 l bus roze staan, moogt ge komen halen. Als ge dat mixt met water dan heb je meteen kookpuntverlaging.
            Men ziet een lampje branden onderweg van te nederig koelwaterpeil.En wat doet men......
            Tegenwoordig verkoopt men in Auto5 blauw of groene koelvloeistof voor Audi bvb waar men wel water mag bij mengen.
            Houdt je dus bij je goede soort koelvloeistof . Kleuren zou ik niet mengen,het zou kaki kunnen worden.
            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
            X