Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gepiep/gerammel golf 7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gepiep/gerammel golf 7

Hoor sinds een 2 tal weken bij het rijden rechtsachteraan een gepiep/gerammel komt precies van de schokdemper als ik met mijn handen de auto eventjes doe opveren hoor ik niets,is enkel bij het rijden heeft iemand ook last van dat probleem?

Zet de wagen op een brug.

Comment

Op het Autoweek forum zijn er ook mensen met het probleem. Meestal is het iets met het achterdeur paneel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kvs Bekijk Berichten
        Op het Autoweek forum zijn er ook mensen met het probleem. Meestal is het iets met het achterdeur paneel.
        Mijn probleem met gepiep/gerammel is opgelost hebben bij volkswagen de isolatie rond de achterruit verwijderd en er teflon ingespoten.

Comment

Ff veralgemenen, bij de oude golfjes zei men altijd 'de even nummers zijn beter dan de oneven nummer'.

Is dit nog steeds zo? Zijn de 5 en de 7 minder kwalitatief dan een 4 en een 6?
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Lap, mijn vrouw koopt net altijd de oneven nummers. :-)

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
              Ff veralgemenen, bij de oude golfjes zei men altijd 'de even nummers zijn beter dan de oneven nummer'.

Is dit nog steeds zo? Zijn de 5 en de 7 minder kwalitatief dan een 4 en een 6?
              Had eerst een 6, en nu een 7, en ik vind de 7 toch een stuk beter qua bouwkwaliteit. Maar vergeleken met een Volvo blijft het prul :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                Had eerst een 6, en nu een 7, en ik vind de 7 toch een stuk beter qua bouwkwaliteit. Maar vergeleken met een Volvo blijft het prul :p
                Dat merken we aan u topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schumacher Bekijk Berichten
                  Mijn probleem met gepiep/gerammel is opgelost hebben bij volkswagen de isolatie rond de achterruit verwijderd en er teflon ingespoten.
                  Toch grappig waar een geluid allemaal van kan komen ��

Comment

Dubbel

Comment

Working...
                    X