Hoi,
Even een korte schets. M'n oldtimer rijdt al altijd perfect (zo goed als
). Nu plots heb ik gebrek aan kracht tijdens het rijden en durft ze stil te vallen.
Carbu is vorige week open geweest om te kuisen, rijdt al een week perfect!
Zaterdagmiddag 3u probleemloos rondgereden, tot plots ze trager begint te rijden en dreigt stil te vallen.
°Ik heb de zaterdagmorgen olie ververst, zelfde type olie 20W50, ander merk, mooi in't midden van de peilstok, daarna 3u probleemloos rondgereden
Echter heb ik zoals ik zei plots gebrek aan macht
°Bougies opgekuist, niets veranderd
°Luchtfilter uitgekuist (met en zonder geprobeerd), niets veranderd
Bij het gas intrappen durft ze 'haperen' - zie filmpje hieronder
Heb nu nieuwe bougies besteld & contactpunten. Iemand een idee wat dit nog kan zijn?
Zonnig weer dus wil graag snel de baan op. Ik dacht eerst aan een geplooide klep, maar daarvoor blijft toch mooi draaien dus sluit ik dit uit
Groeten,
Wannes
Even een korte schets. M'n oldtimer rijdt al altijd perfect (zo goed als

Carbu is vorige week open geweest om te kuisen, rijdt al een week perfect!
Zaterdagmiddag 3u probleemloos rondgereden, tot plots ze trager begint te rijden en dreigt stil te vallen.
°Ik heb de zaterdagmorgen olie ververst, zelfde type olie 20W50, ander merk, mooi in't midden van de peilstok, daarna 3u probleemloos rondgereden
Echter heb ik zoals ik zei plots gebrek aan macht
°Bougies opgekuist, niets veranderd
°Luchtfilter uitgekuist (met en zonder geprobeerd), niets veranderd
Bij het gas intrappen durft ze 'haperen' - zie filmpje hieronder
Heb nu nieuwe bougies besteld & contactpunten. Iemand een idee wat dit nog kan zijn?
Zonnig weer dus wil graag snel de baan op. Ik dacht eerst aan een geplooide klep, maar daarvoor blijft toch mooi draaien dus sluit ik dit uit
Groeten,
Wannes
Comment