Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nankang banden ervaring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nankang banden ervaring

Ik ben nieuwe banden a h bestellen maar zag plots deze tevoorschijn komen.

Nankang NS-2R Race Street 180 (Semi-Slick)

NS-2R Semi slick New semi-slick sport performance Racing and street compounds Treadwear: 120/140 (Track); 180/200 (Street) Inch 13-18, 20 Series 30-65

Iemand ervaring mee? Ben echt curieus naar die dingen. te vergelijken met Kumho KU36?
    Will the Kumho Ecsta XS KU36 suit your car? Find the best tyre for your car read 10 reviews for Kumho Ecsta XS KU36 and compare to other Track and Competition DOT tyres

Nangkng kunt ge echt niet met kumho vergelijken. Nangkang is 'goed' tot ge in de regen gaat rijden.

Als het voor een autoke van mama die 3km/dag doet, naar werk kinder afhalen,... Is dat ok, maar iemand die wat km afmaalt zou ik het niet aanraden. Is ook typische bandenmerk voor de tjoenerkes omdat die goedkoop en in de belachelijkste smalle maten te leveren zijn.

Dan heb ik het wel over de 'gewone banden'. Met semi's van nangkang heb ik geen ervaring.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Hoe sta je tov Kumho?

Comment

Rij al 5jaar enkel met kumho's, ku31 en ku39 en wil niks anders meer. Prijs echt goed, betaal +- 80euro voor een 18" band (215/35/1. Qua slijtage ook niet te klagen en grip is heel goed, zowel nat als droog. Heb natuurlijk ook 'maar' een polo'ke, dus hoe die bvb zich op een M3 gedragen kan ook helemaal anders zijn.

Met de ku36 heb ik ook al paar keer gereden maar dat was ook maar een kort stukje en ook enkel droog weer dus over de ku36 kan ik niet echt iets zeggen.

Voor op welke auto zou het zijn?

Comment

Merc amg en 335d.

Mijn ervaring met Kumho is super, KU36 vooraan, KU39 achteraan. ideale combinatie! Enigste nadeel is rolgeluid maar het stoort niet

Natuurlijk ben ik altijd curieus naar andere banden, vandaar de vraag naar Nankang.

Comment

Het typische aan Nankang is dat iedereen gelezen heeft dat ze slecht zijn in de regen en dat dan ook maar blijft verspreiden. Zelf ervaring mee IbifaHo?
            Kameraad van mijn heeft Nankang in zo'n tuningmaat. 165 breed Ik heb nog geen klachten gehoord over weinig grip in de regen.
            Zelf rijd ik met Federal. Dat het niet de beste banden zijn maakt me niet uit. In de regen voel ik me nog veilig

Comment

Ja heb er zelf ervaring mee. Vond die echt niets waard. Mijn zus had ze op haar Golf V 1.9tdi en heb daar redelijk wat km's afgemaald dus het is niet dat ik er maar 10km oid mee gereden heb.

Vooraan stonder en LingLong (of iets in diene trek op) en vanachter die Nangkang's in de regen een bocht 'vlot' pakken resulteerde dat de kont altijd zijn gang ging, zeker voor iets uit de vw stal is dat geen typisch gedrag dat die overstuur krijgt ipv onderstuur. Heb die nangkangs toen vooraan gelegd en overstuur was meteen weg.

Comment

Met Nangkang gereden, matig in het droog... gevaarlijk in de regen.

Comment

ikzelf heb ook Nankangs gehad en in de regen zijn die bagger!
                  Zelf levensgevaarlijk te noemen.
                  Bij droog weer niets te klagen.

Comment

Probeer het eens op je AMG en trekt het op niets kan je ze gewoon oproken?
                    Polo 6n 1.4

Comment

Nankang word vanachter gelegd voor drift dagen op weeze etc. Goedkoop en 0.0 grip...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Het typische aan Nankang is dat iedereen gelezen heeft dat ze slecht zijn in de regen en dat dan ook maar blijft verspreiden. Zelf ervaring mee IbifaHo?
                        Kameraad van mijn heeft Nankang in zo'n tuningmaat. 165 breed Ik heb nog geen klachten gehoord over weinig grip in de regen.
                        Zelf rijd ik met Federal. Dat het niet de beste banden zijn maakt me niet uit. In de regen voel ik me nog veilig

Federal is ook rotzooi.

Comment

Mijn mening is dat je op auto's zoals een Merc AMG en een 335d kwaliteitsbanden moet leggen...

Comment

Het rijdt zoals het klinkt.
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik spreek niet over om het even welkeen nankang band maar de semi slick http://nankangtyres.com.au/tyre/ns-2r/

Pas op: ik leg wel degelijk kwaliteitsbanden maar was gewoon curieus. momenteel ligt er op de amg kumho en op de 335d Mich PSS.

Indertijd hetzelfde gehad met Kumho, goedkoop en stelde me ook de vraag over hoe goed die zijn. dan geprobeerd op aanraden van een vriend en ze zijn super.

Comment

schijnt dat die semi's wel meevallen, zal wss zoiets zijn als die federal semi-slicks. heb er zelf ook wel geen ervaring mee.

Comment

Zouden goede banden zijn voor de prijs, ge hebt ze in medium en soft compound. Mischien dat deze ook men volgende gaan worden.

Comment

ooit nankangs gehad achter op mijn gti. Zelfde bevinding als hierboven; regen = levensgevaarlijk. Ik koop ze nooit nog, of tzou moeten zijn voor te driften.
                                    2015 BMW S1000R
                                    2010 Renault Clio RS Cup
                                    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Wel ik spreek dit halvelings tegen. Heb nankang ns2 gehad vroeger in 235/35/19 en die waren niet zo slecht. Grip bij nat wel veel minder maar qua aquaplanning waren ze wel,heel goed.
                                      Waren wel de gewone ns2. Denk dat deze semi slick absoluut niet geschikt is als dayli. Eerst zware regenbui ga je in het decor vliegen.

Comment

Nankangs gehad op mijn C klasse ooit, als het nat lag kreeg ik onderstuur... Zegt genoeg. Nooit meer

Comment

Working...
                                        X