Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nankang banden ervaring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
    Ja heb er zelf ervaring mee. Vond die echt niets waard. Mijn zus had ze op haar Golf V 1.9tdi en heb daar redelijk wat km's afgemaald dus het is niet dat ik er maar 10km oid mee gereden heb.

Vooraan stonder en LingLong (of iets in diene trek op) en vanachter die Nangkang's in de regen een bocht 'vlot' pakken resulteerde dat de kont altijd zijn gang ging, zeker voor iets uit de vw stal is dat geen typisch gedrag dat die overstuur krijgt ipv onderstuur. Heb die nangkangs toen vooraan gelegd en overstuur was meteen weg.
    Die lingLong banden zijn de beste die ik ooit heb gehad, Wel met 8 bar druk.
    Ps : die banden liggen op een bouwkraan van 20 ton met max snelheid van 40 km/u (getrokken.)

Comment

Linglong alleen die naam al.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Linglong alleen die naam al.
        Zou Kevin De Bruyne ook met zo'n bandekes rijden(glijden) ?
        Linglong is namelijk medesponsor van zijn duits clubke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Federal is ook rotzooi.
          Wel ik heb voor mijn aankoop genoeg opzoekwerk gedaan en ik kwam regelmatig goede reviews tegen. Op een amerikaans M3 forum bijvoorbeeld. Gewoon omdat het merk hier niet bekend is (en goedkoper) wilt het nog niet zeggen dat het daarom ook slechte banden zijn. Ik heb wel de 595 Evo wat de performance band van het merk is.
          Ik zou ze graag eens goed testen in de regen maar ik weet niet waar ik dat zou kunnen doen. Ik heb geen zin om mijn auto te plooien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Wel ik heb voor mijn aankoop genoeg opzoekwerk gedaan en ik kwam regelmatig goede reviews tegen. Op een amerikaans M3 forum bijvoorbeeld. Gewoon omdat het merk hier niet bekend is (en goedkoper) wilt het nog niet zeggen dat het daarom ook slechte banden zijn. Ik heb wel de 595 Evo wat de performance band van het merk is.
            Ik zou ze graag eens goed testen in de regen maar ik weet niet waar ik dat zou kunnen doen. Ik heb geen zin om mijn auto te plooien
            Nu over Federal ken ik er wel één die zegt dat de Racebanden goed zijn. Ik heb al een paar keer met de straatbanden gereden en die zijn lawaaierig en bieden zeer weinig grip .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
              Nangkng kunt ge echt niet met kumho vergelijken. Nangkang is 'goed' tot ge in de regen gaat rijden.

Als het voor een autoke van mama die 3km/dag doet, naar werk kinder afhalen,... Is dat ok, maar iemand die wat km afmaalt zou ik het niet aanraden. Is ook typische bandenmerk voor de tjoenerkes omdat die goedkoop en in de belachelijkste smalle maten te leveren zijn.

Dan heb ik het wel over de 'gewone banden'. Met semi's van nangkang heb ik geen ervaring.
              Idem dito mijn ervaring ermee... eens het regent is het zoals boter in een hete pan... je slingert van links naar rechts.
              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
                Merc amg en 335d.
                Nankang op een Mercedes AMG en op een BMW 335d ... dat noem ik pas verfijnde humor ! ...

Comment

ok, ondertussen heb ik genoeg info over de nankang banden gevonden. terug naar de Kumho.

iedereen bedankt!

Comment

De ene band is de andere niet. Van een merk kan een bepaald type band erg goed uit de test komen terwijl een type het erg slecht doet. Nankang ken ik niet goed, maar uit een test komt deze niet zo best naar voren. Kumho iets beter maar ook niet geweldig.

Zeker wanneer de prestaties van groot belang zijn zou ik voorzichtig zijn met vreemde merken.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Een score van "6", tegenover een score van "1" is een wereld van verschil ... zeker het verschil bij nat weer is opvallend.

Geen bronvermelding ? ...

Comment

Kumho heb ik nu zelf meermaals getest op verschillende wagens en ik vind deze even goed als michelin en een héél pak goedkoper.

enigste nadeel van de Kumho zijn de hogere rolweerstanden.

Comment

@Packard.. Deze testgegevens komen van de consumentenbond. Een betrouwbare onafhankelijke organisatie die producten test.

Comment

Working...
                          X