Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aldi topcraft materiaal ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aldi topcraft materiaal ?

Hallo,

heeft er iemand ervaring met het aldi topcraft merk?

Er staat deze week torx T sleutels in de aanbieding:
    Meer bepaald deze

torx_en_inbussleutelset_16_delig_big_19875.jpg

Indien niets waard, graag tips voor een set die wel ok is.

Ben ook die set gaan halen, mijn waren wat versleten. Op eerste zicht ok materiaal voor normaal gebruik. Vor intensief gebruik zou ik wel iets anders kopen.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Goed voor lichte werk.
      Ik heb alles van Facom maar daar hangt een prijskaartje aan. Mijn kist met materiaal heeft bijna 3000euro gekost.

Comment

De kwaliteit is: ge krijgt waarvoor ge betaald.

Zo sleutelkes, ok. Maar een borenset nooit meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Goed voor lichte werk.
          Ik heb alles van Facom maar daar hangt een prijskaartje aan. Mijn kist met materiaal heeft bijna 3000euro gekost.
          Licht werk, en dan zal het maar voor een paar keer zijn, van op het moment dat je zo’n sleuteltjes één keer een beetje fout of teveel belast zijn ze naar de haaien…
          Begin dit jaar ook eindelijk eens een deftige uitgeruste Facom gereedschapswagen aangeschaft en daar hangt idd een stevig prijskaartje aan (ik was een kleine 5K lichter , maar dan wel dik uitgerust en met duur materiaal zoals polietrekkers enzo) , zo’n materiaal moet je dan ook wel op regelmatige basis kunnen gebruiken anders is dit te zot voor woorden… Daarentegen heb ik al meermaals tegen mezelf gezegd dat ik dit gewoon 10 jaar geleden al had moeten aanschaffen...
          Als middenweg moet je misschien toch overwegen om iets net wat beters te kopen zodat je er ook wat langer geniet zal van hebben, in het verleden heb ik me ook nog wel eens laten verleiden aan zo’n Aldi acties maar achteraf gezien is goedkoop steeds duurkoop…

Comment

Als je iets moet losdraaien dat een beetje vastzit zijn ze al naar de kl****.
            Beter iets meer investeren dat je leven lang meegaat.
            Koop dan wat je nodig hebt en met de tijd kan je de rest erbij kopen als je weer wat gespaard of nodig hebt.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Zo werk ik ook. Kocht vroeger ook alles in de Aldi/Lidl maar tegenwoordig probeer ik toch, als ik iets nieuws nodig heb, systematisch iets beter te kopen.
              Daarom niet slecht praten over de dingen van de Aldi, mijn Topcraft gleuvenslijper heeft me mijn volledige nieuwbouw geholpen voor <50€ en sindsdien heb ik dat ding nog geregeld uitgeleend aan vrienden. Sleutels/doppenset/bitjes doe ik alleen nog deftig materiaal, ge draait er eerst uw boutjes mee kapot en dan werkt ne deftige sleutel ook niet meer.

Comment

Vroeger ook eens een momentsleutel van dat merk gekocht. Is niet slecht maar je moet inderdaad niet verwachten dat het levenslang meegaat.

Comment

tis brol, zelf voor licht werk... als je een gat wilt boren in steen met één van die boren heb je na 20mm boren al 'n kromme boor

Comment

Persoonlijk vind ik de sleutels niet slecht, maar het electrisch materiaal is een ander verhaal. De pc's zijn ok maar de rest ....

Comment

Working...
                    X