hallo ! ik heb een chevrolet gesloten " bestelwagen " van 3.5 ton, ingeschreven in belgie als " vrachtwagen " want weegt 3.5 ton : ik wil die nu verkopen en iemand vraagt mij wat deze truck mag slepen maar op mijn dokumenten staat " nihil " : ? op de papieren van de vorige eigenaar stond 4 ton maar ik heb nooit een aanhangwagen gesleept en dus de trekhaak verwijderd : hoe kan ik nu aan een koper aantonen wat de truck mag slepen ? op de keuring " weten ze van nieks " ( zoals gewoonlijk ) dank aan iedereen die mij info kan bezorgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chevrolet C3500 sleep : vraagje
Collapse
X
-
Mijn broer had hetzelfde probleem. Die kocht zich in 2007 een Chevrolet Van high top. Heeft daar een trekhaak op laten plaatsen en regelmatig met een aanhangwagen of boot achter zijn auto gereden. Nu bleek echter dat op z'n documenten ook nihil staat voor het te slepen gewicht.
Het gelijkvormigheidsattest zou aangepast moeten worden maar daarvoor moet ge naar de importeur. Hij heeft dan maar z'n trekhaak verwijderd.
Comment
-
intussen is mijn chevy verkocht, de nieuwe eigenaar heeft gesjoemeld want nu rijdt deze vrachtwagen rond als bestelwagen hij moet iemand kennen die die papieren kan vervalsen, maar goed het is mijn probleem niet, ik heb nu een amarok gekocht, bij de keuring en algemeen in belgie zijn ze echt niet amerikaans gezind, altijd miserie gehad met de keuring, voor een onnozelheid altijd afgekeurd, ik kreeg eens een afkeuring voor mijn uitlaat omdat die " roest was " en het was een nieuwe van 1 jaar oud volledig in INOX, echt niet eens gekeken die onnozelaars in de keuring, gewoon voor de lol gaatjes geprikt !
Comment
Comment