Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rover 75 kenners Hulp gevraagd: autoradio werkt niet meer na loskoppelen cd changer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rover 75 kenners Hulp gevraagd: autoradio werkt niet meer na loskoppelen cd changer

Hoi allemaal,

Na het forum grondig onderzocht te hebben weet ik nu wel zeker dat dit een vraag is die nog niet gesteld is. Ikzelf rijd met een Rover 75 2.0 CDT, maar misschien geldt het probleem ook voor andere wagens. Eergisteren kwam ik op het lumineuze idee om de cd-wisselaar (die zicht bevindt in het handschoenkastje) eruit te halen. Daar zat enkel een 10pins plug in (maar slechts 8 draadjes zijn aangesloten). De draad die (denk ik) van de radiospeler komt moest ik doorknippen waardoor ik nu enkel 7 gekleurde draadjes onder het handschoenkastje heb liggen. Gisteren startte ik de wagen maar de radio (die in de wagen op het instrumentenpaneel zelf zit) deed niets meer. Hij ging niet meer aan, geen tekst op het schermpje, geen geluid, niets. Wie weet wat het probleem kan zijn? Alle hulp is welkom. Alvast bedankt! Oh ja: hier een foto van de plug die ik dus nu gescheiden heb. De linkerkant hangt aan de cd-wisselaar, de rechterkant van de foto zijn de draadjes die ik nu los heb liggen. http://www.the75andztclub.co.uk/foru...051f7291f9.jpg

goh,lijkt me lastig ding om zo te zeggen. Waarom heb je de wisselaar verwijderd?
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
    X