Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes CLS 350 garage-opener onder spiegel programmeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes CLS 350 garage-opener onder spiegel programmeren

Weet er iemand hoe je de knoppen onder de spiegel moet programmeren om de garagepoort te openen.
    Ik ben al meer dan een uur ermee bezig geweest en krijg het maar niet voor elkaar.

Oorspronkelijk geplaatst door Steven147 Bekijk Berichten
    Weet er iemand hoe je de knoppen onder de spiegel moet programmeren om de garagepoort te openen.
    Ik ben al meer dan een uur ermee bezig geweest en krijg het maar niet voor elkaar.
    Ja, en het is heel simpel. Koop een nieuwe batterij voor in uw afstandsbediening van uw poort. Het overkopiëren duurt even en als de batterij niet nieuw genoeg is, lukt het niet.
    Heb het bij de S en SL enkel door nieuwe batterijen in orde gekregen. ( En in de buurt staan van de garage )
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

Werkt het bij u identiek?
      Ik heb op de eerste knop onder de spiegel gedrukt tot deze langzaam begon te knipperen, vervolgens de afstandsbediening van poort 1 ingedrukt gehouden zonder knop 1 onder de spiegel te lossen. Na een 10-tal seconden begon het lampje onder de spiegel heel snel te knipperen en heb ik zowel knopje onder de spiegel als afstandsbediening van poort 1 gelost. Voor poort 2 heb ik hetzelfde geprobeerd.
      Het betreft afstandsbedieningen van faac http://www.faacwebshop.eu/catalogus/....php?artID=378
      De afstandsbedieningen zijn nog geen week oud en de batterijen hierin dus ook.
      Ik stond vlak voor de garagepoort bij het testen en inleren.

Steven

Comment

Waarschijnlijk heeft uw garagepoort een rollende code.

Meer info

Comment

Working...
        X