Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Airco Audi A6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Airco Audi A6

Ik sta op het punt een Audi A6 4f te kopen, het enige dat hij ontbreekt is de airco bediening met 2 knoppen en 2 displays voor de temperatuurweergave. In plaats daarvan heeft hij de handmatige met 4 knoppen.
    Het bedieningspaneel lijkt makkelijk te demonteren, maar kan je ze ook onderling omwisselen?
    Het lijkt mij wat te simpel dat ik het paneel met handbediening zo kan vervangen door een digitaal, maar ik moest maar eens geluk hebben 😁
    Iemand die hier iets van af weet?

Mmmm, lijkt mij een moeilijk haalbaar projectje maar neem eens inlichtingen bij Audiparts Veghel.
    Als zij het niet weten/kunnen, zal niemand het kunnen/weten.
    Succes

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Het zou leuk zijn mocht het allemaal zo simpel zijn. Volgens mij heb je een aparte sturing en aparte ventilatoren nodig om dit te realiseren. Dan nog wat programmeerwerk en eventuele problemen oplossen... Het sop is de kool niet waard noemen we dit.

Comment

- aanvaarden dat hij dat niet heeft;

of

- zoeken naar één die dat wel heeft. Er staan er genoeg te koop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Mmmm, lijkt mij een moeilijk haalbaar projectje maar neem eens inlichtingen bij Audiparts Veghel.
          Als zij het niet weten/kunnen, zal niemand het kunnen/weten.
          Succe
          Sent from somewhere, using Tapatalk.
          +1
          Die kunnen dat wel maar die werken niet gratis he. Als het 2\3000 kost is het dan nog de moeite?
          Polo 6n 1.4

Comment

Bedankt voor de reacties, hetgeen ik al vermoedde werd bevestigd. Het maakt mij op zich niet zo veel uit welke versie erop zit, het is tenslotte een tweedehands, en die kan je niet zelf samenstellen.
            Het had maar eens zo simpel moeten zijn ��

Comment

Working...
            X