Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen Opel Astra G 1.6 benzine stotteren en stilvallen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Problemen Opel Astra G 1.6 benzine stotteren en stilvallen

Hey,

Hebben het volgende probleem: auto start normaal en rijdt normaal tot op het moment dat de motor warm is, als we dan aan een rood licht komen en dus moeten stoppen begint de motor bij ralenti te stotteren tot hij zelfs stilvalt.

Als we wat met de gas spelen en in toeren gaan dan blijft hij draaien. De laatste tijd is het ook als de motor koud is, oplossing is dan de verwarming volle bak zetten.

Iemand een idee wat 't kan zijn?

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    Hey,

Hebben het volgende probleem: auto start normaal en rijdt normaal tot op het moment dat de motor warm is, als we dan aan een rood licht komen en dus moeten stoppen begint de motor bij ralenti te stotteren tot hij zelfs stilvalt.

Als we wat met de gas spelen en in toeren gaan dan blijft hij draaien. De laatste tijd is het ook als de motor koud is, oplossing is dan de verwarming volle bak zetten.

Iemand een idee wat 't kan zijn?
    Zonder dat verwarming verhaal zou ik denken aan: luchtmassameter, nokkenas/ krukassensor, temperatuursensor.
    Uitlezen he
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Awel dat had ik al gelezen op google er hangt vanvoor een kabel los aan de auto, kan t daaraan liggen? Hangt al even los, sebiet eens kijken. Is de auto van mijn vriendin haar ouders.

Comment

Awel dat had ik al gelezen op google er hangt vanvoor een kabel los aan de auto, kan t daaraan liggen? Hangt al even los, sebiet eens kijken. Is de auto van mijn vriendin haar ouders.
        "Er hangt een kabel los" Dat lijkt mij toch niet erg normaal en kan een probleem geven ja

Comment

Ja ga er sebiet eens naar kijken. Is een kabel met een ficheke aan. Snap ook niet dat ze daar zelf al niet naar hebben gezien, t zijn niet echt auto mensen

Comment

Soms kan er een kabel loshangen hoor, optie dat jij niet hebt of dergelijke.

Comment

Ja ga er sebiet eens naar kijken. Is een kabel met een ficheke aan. Snap ook niet dat ze daar zelf al niet naar hebben gezien, t zijn niet echt auto mensen
              Gewoon eens naar de dealer gaan lijkt mij het beste

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
              Soms kan er een kabel loshangen hoor, optie dat jij niet hebt of dergelijke.
              Ook waar

Comment

Ze willen er geen geld meer insteken, kar is meer dan 15j oud, 250.000 km zal wel eens zien morgen. Daarstraks eens gezien, geen draad meer te vinden. Ga ik naar binnen om te vragen waar die naar toe is: ha, we hebben die weggestoken man man

Comment

Ze willen er geen geld meer insteken, kar is meer dan 15j oud, 250.000 km zal wel eens zien morgen. Daarstraks eens gezien, geen draad meer te vinden. Ga ik naar binnen om te vragen waar die naar toe is: ha, we hebben die weggestoken man man
                  OPC groepsaankoop?

Comment

Toch geen ficheke van de lambdasonde of zo
                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Kist is gaar, ik bied 100€

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Kist is gaar, ik bied 100€
                        Verkocht! Ge weet niet wat ge gekocht hebt man blutsen en builen overal, 3 wieldeksels en 1 zwarte velg, 2 verschillende interieurs, raam rechtsachter gaat niet toe, airco kapot, cd speler kapot maar motorisch blijft dat maar rijden

Comment

Ik ken het probleem van deze auto: het is een Opel.

Comment

dus wat moeten wij daar dan aan doen? via onze glazen bol bepalen wat er kapot aan is en dan... niet gaan herstellen. mijn kar is bijna 28jaar en heeft 482 000km en ik twijfel nog steeds om hem te herstellen of af te voeren (voorruit kapot, rechterdeur kapot gereden door een andere, linker voorkant kapot door een ander, 2x in mijn recht uitbetaal, bodem al eens kapot gehad en hersteld, grove roest in de koffer, waterverlies in de motor en een tik in de motor sinds deze maand...)

Verkocht! Ge weet niet wat ge gekocht hebt man blutsen en builen overal, 3 wieldeksels en 1 zwarte velg, 2 verschillende interieurs, raam rechtsachter gaat niet toe, airco kapot, cd speler kapot maar motorisch blijft dat maar rijden
                            lijkt mij net een goeie deal. ophalen en bij oud ijzer afzetten en die heeft al winst.
                            of supergoedkoop dat probleempje oplossen en paar jaar heel goedkoop rondtuffen (mijn auto die ik hierboven vermelde heb ik 5jaar geleden gekocht voor 200€!!! en door die 2 ongevallen in recht al 1370€ voor gekregen ).
                            als ze die auto echt verkopen, moet je dat hier maar posten. ik heb nog wel zin in een klein projectje. aan uw taalgebruik te zien kom je volgens mij uit de zuidstreek van gent
                            Last edited by ; 03/08/2015, 09:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                              aan uw taalgebruik te zien kom je volgens mij uit de zuidstreek van gent
                              Neje neje, tis ene van 't stad.
                              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                dus wat moeten wij daar dan aan doen? via onze glazen bol bepalen wat er kapot aan is en dan... niet gaan herstellen. mijn kar is bijna 28jaar en heeft 482 000km en ik twijfel nog steeds om hem te herstellen of af te voeren (voorruit kapot, rechterdeur kapot gereden door een andere, linker voorkant kapot door een ander, 2x in mijn recht uitbetaal, bodem al eens kapot gehad en hersteld, grove roest in de koffer, waterverlies in de motor en een tik in de motor sinds deze maand...)

lijkt mij net een goeie deal. ophalen en bij oud ijzer afzetten en die heeft al winst.
                                of supergoedkoop dat probleempje oplossen en paar jaar heel goedkoop rondtuffen (mijn auto die ik hierboven vermelde heb ik 5jaar geleden gekocht voor 200€!!! en door die 2 ongevallen in recht al 1370€ voor gekregen ).
                                als ze die auto echt verkopen, moet je dat hier maar posten. ik heb nog wel zin in een klein projectje. aan uw taalgebruik te zien kom je volgens mij uit de zuidstreek van gent
                                Awel, mijn vraag was of gij die niet even wilt komen repareren...

Nee, gewoon opties wat er aan kan mis zijn, zoals hierboven al gezegd zal het wrs een sensor zijn. Verkopen gaan ze niet doen, oprijden tot het eind! En ik kom niet van Gent

Comment

Het zou al niet aan de koeling liggen, en die draad die er hangt zou niks zijn zoals Krikkie zie. Wrs van xenon of iets anders dat ze niet hebben genomen als optie.
                                  Volgende week gaat hij binnen bij een lokaal garageke

Comment

Bon, auto heeft het nu niet meer. Is bij een onafhankelijke garagist geweest, voor 15 euro alles eens nagekeken en uitgekuist. Probleem opgelost

Comment

Luchtfilter?

Comment

Opel badge eraf gehaald en Mercedes badge opgehangen. Is nu betrouwbaarder enkel moet em nu wa meer opletten voor roest.
                                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                                        X