Hoi
2 weken terug heb ik bij mijn 330XD 2006, heel wat ophangingsstukken veranderd.
'Kopie topic
- M3 bussen vooraan
- Powerflex Subframe bussen achteraan
- UUC Swaybars
- M3 Dempers Bilstein B12 Achteraan
- Bilstein B12 dempers vooraan
- Eibach veren
- M3 Grote draagarmen achteraan
- M3 Kleine draagarmen achteraan'
Nu merk ik al een week, dat wanneer ik schakel tussen 1 en 2 bv, of 3 en 4, ik een gebonk hoor achteraan, de bonk is niet voelbaar in de wagen, maar hoor je wel. Precies een klepel die ergens tegen stoot. Nu merkte ik ook op dat ik het niet enkel tijdens het schakelen heb, maar ook bij op het gas gaan.
Enerzijds moet ik toegeven dat dit enkel voorkomt als ik ietwat agressiever op de gas stamp. Als ik heel rustig gas geef heb ik het niet.
In ieder geval het irriteert mij en het voelt aan als iets dat niet zou mogen.
Voor de aanpassing aan de ophanging had ik hier geen last van. Mijn achteras is er volledig af geweest.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
2 weken terug heb ik bij mijn 330XD 2006, heel wat ophangingsstukken veranderd.
'Kopie topic
- M3 bussen vooraan
- Powerflex Subframe bussen achteraan
- UUC Swaybars
- M3 Dempers Bilstein B12 Achteraan
- Bilstein B12 dempers vooraan
- Eibach veren
- M3 Grote draagarmen achteraan
- M3 Kleine draagarmen achteraan'
Nu merk ik al een week, dat wanneer ik schakel tussen 1 en 2 bv, of 3 en 4, ik een gebonk hoor achteraan, de bonk is niet voelbaar in de wagen, maar hoor je wel. Precies een klepel die ergens tegen stoot. Nu merkte ik ook op dat ik het niet enkel tijdens het schakelen heb, maar ook bij op het gas gaan.
Enerzijds moet ik toegeven dat dit enkel voorkomt als ik ietwat agressiever op de gas stamp. Als ik heel rustig gas geef heb ik het niet.
In ieder geval het irriteert mij en het voelt aan als iets dat niet zou mogen.
Voor de aanpassing aan de ophanging had ik hier geen last van. Mijn achteras is er volledig af geweest.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Comment