Mededeling

Collapse
No announcement yet.

krukassensor?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• krukassensor?

Hallo,

Heb een aantal prob met mijn opel corsa c 2004 diesel.
    Het begon met de alternator die stuk was. de poeli vervangen en terug ok helaas starte de auto ook niet meer. egr klep schoongemaakt en de dieselpomp gechect.... al ok. de auto slaat niet aan ook al de relais vervangen van de dieselpomp.....
    mijn laatste hoop is de nokkenas sensor omwv het feit dat de motor niet aanslaat. heb ee nieuwe besteld via mister auto omdat mijn opel garage het 3 dubbele vraagt..... maar weet de sensor niet liggen? iemand?

Hebt ge de reservesleutel al geprobeerd ,daar zit ook een chip in ?
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

er is geen chip in mijn sleutel, thx voor de reply

Comment

Ben je dat zeker? Ik dacht dat alle wagens sedert 1998 (?) verplicht een startonderbreker moeten hebben...
        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

mijn 98 golf had het, maar ik kan me niet voorstellen dat elke kar dat toen had, maar denken is voor paarden ben niet zeker

Comment

Sinds 1998 zit in elke sleutel bij elk merk een chip (zonder batterij)
            Als deze stuk is kan je uw auto niet meer starten
            Een simpele en goedkope maatregel kan zeer effectief zijn in de bestrijding van criminaliteit, zo blijkt uit onderzoek naar autodiefstalbeveiliging van economen Jan van Ours en Ben Vollaard van Tilburg University. Sinds de EU in 1998 de elektronische startonderbreker verplicht stelde, is het aantal autodiefstallen in Nederland namelijk gehalveerd.

Bij Opel was in 1995 de Vectra B de eerste met een chip, al de andere modellen volgde kort daarop

Sommige modellen hebben ook een krukassensor (of beide)

Comment

Working...
            X