Hallo Iedereen.
Ik ben een echte noob als het op auto techniek aankomt.
Gisteren ben ik met mijn corsa in panne gevallen. Weer al iets stuk vrees ik. De auto heeft me ondertussen al meer gekost dan wat hij waard is ziende dat het een auto van 10 jaar oud is...
Daarom vraag ik het eens aan jullie voor ik hem naar de garage laat slepen.
Ik was aan het rijden en plots begon het lichtje van de airbag te pinken. De motor viel uit en er was een ratelend geluid. Starten deed hij niet meer enkel tikken als ik het probeerde. De klok stond op 00.00u alle lichtjes pinkten even en gedaan. Motorcap open , hij geurde wel wat alsof er iets verbrand was , maar niets te zien.
Servo afgesprongen , zwaar sturen.
Contact op = 'Tik tik tik tik tik' geluidje..
Wat kan het zijn ? Hoeveel zou het kosten ?
Onlangs dieselpomp vervangen want die lekte als een kapotte koffiepot. (2 maand geleden ongeveer). 400€ kwijt
Onderhoud en kleine prullaria laten maken : 300€ kwijt
Auto heeft 112000km..
Hopelijk hebben jullie een idee. Ik denk ofwel de batterij of de starter misschien.. Maar die kosten gaan dan ook weer lekker oplopen. Dan verkoop ik hem liever dan er nog geld in te investeren..
Gelukkig net een nieuwe auto gekocht dus maar een weekje zonder vervoer.
Ik ben een echte noob als het op auto techniek aankomt.
Gisteren ben ik met mijn corsa in panne gevallen. Weer al iets stuk vrees ik. De auto heeft me ondertussen al meer gekost dan wat hij waard is ziende dat het een auto van 10 jaar oud is...
Daarom vraag ik het eens aan jullie voor ik hem naar de garage laat slepen.
Ik was aan het rijden en plots begon het lichtje van de airbag te pinken. De motor viel uit en er was een ratelend geluid. Starten deed hij niet meer enkel tikken als ik het probeerde. De klok stond op 00.00u alle lichtjes pinkten even en gedaan. Motorcap open , hij geurde wel wat alsof er iets verbrand was , maar niets te zien.
Servo afgesprongen , zwaar sturen.
Contact op = 'Tik tik tik tik tik' geluidje..
Wat kan het zijn ? Hoeveel zou het kosten ?
Onlangs dieselpomp vervangen want die lekte als een kapotte koffiepot. (2 maand geleden ongeveer). 400€ kwijt
Onderhoud en kleine prullaria laten maken : 300€ kwijt
Auto heeft 112000km..
Hopelijk hebben jullie een idee. Ik denk ofwel de batterij of de starter misschien.. Maar die kosten gaan dan ook weer lekker oplopen. Dan verkoop ik hem liever dan er nog geld in te investeren..
Gelukkig net een nieuwe auto gekocht dus maar een weekje zonder vervoer.
Comment