Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw e30 wiel veiligheidsbouten eruit halen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw e30 wiel veiligheidsbouten eruit halen.

Ik wilde pas mijn achterbanden naar voor leggen omdat die meer profiel hebben dus ik klikte het zwarte dekseltje van de veiligheidsbout en vond een sleutelgat (precies een sleutel van een deur) dus ik steek de sleutel erin die ik vond bij het gereedschap van de auto maar ik kan de sleutel blijven ronddraaien zonder dat deze loskomt, het lijkt wel of heel het binnenwerk meedraait. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing voor?
    Mvg.

Oorspronkelijk geplaatst door Steffvg Bekijk Berichten
    Ik wilde pas mijn achterbanden naar voor leggen omdat die meer profiel hebben dus ik klikte het zwarte dekseltje van de veiligheidsbout en vond een sleutelgat (precies een sleutel van een deur) dus ik steek de sleutel erin die ik vond bij het gereedschap van de auto maar ik kan de sleutel blijven ronddraaien zonder dat deze loskomt, het lijkt wel of heel het binnenwerk meedraait. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing voor?
    Mvg.
    Je moet de buitenkant van dat slot tegenhouden met uw ene hand, terwijl je met de andere hand de sleutel ronddraait.
    Dus enkel de sleutel mag draaien, en dan kan je dat "omhulsel" er zo af nemen.

Comment

Bedankt voor de reactie, ik zal het eens proberen

Comment

Bedankt voor de reactie! Ik zal het eebs proberen!

Comment

Boor die nest eruit desnoods.

Comment

Working...
          X