Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe koplampen Golf 5 afstellen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe koplampen Golf 5 afstellen?

Weet er iemand iets van de afregeling van de koplampen voor Golf 5?
    Ik ga naar Midas en men vertelt mij dat ze deze niet kunnen afregelen omdat er geen lijn inzit of zoiets.

Als ik naar de verkoper bel zeggen ze mij dat deze lampen elektronisch via stekker en laptop moeten afgsteld worden.
    is dit zo en wie kan dit dan doen aangezien Midas dit niet kan.

Voor de duidelijkheid dit zijn geen originele VW lampen maar wel met keurmerk dus zou geen probleem mogen zijn.

Xenon koplampen? Zoja klopt, zonee bullshit van midas.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ga dan naar de vw dealer.

Comment

Is geen xenon maar gewone H7 koplampen.
        Ik denk dat die mecanicien van Midas in Ganshoren niet content was dat ik de koplampen zelf had gemonteerd en dan maar een smoes verzonnen heeft dat het geen VW koplampen waren en dat hij ze daarom niet kon calibreren.

@Blackhorse
        ik denk niet dat de VW dealer mijn lampen zal afstellen als hij ziet dat ze niet van VW(Hella) zijn.
        Ga morgen een andere Midas proberen.
        Last edited by ; 27/08/2015, 23:34.

Comment

De lichten zijn afgesteld geworden nu bij Midas Vilvoorde en ik ben door de keuring
          Op de weg daarnaartoe begon het signalisatielampje van de remmen te branden.
          Meteen laten nakijken en remmen vooraan moesten vervangen worden : 330 euro!!
          ik laat het doen want moet naar de keuring.

Als ik de factuur gekregen blijkt dat ze 2 brembo schijven en 2 ferrodo remblokken gestoken hebben.
          Ze hadden misschien wel eens mogen vragen welke ik wou hebben vindt ik.
          De remblokken achteraan hebben mij minder gekost bij de VW dealer 3 jaar geleden.
          Gelukkig wel bij de eerste keer door de keuring.
          Last edited by ; 28/08/2015, 16:34.

Comment

Ja ferrodo is mss wel wat overkill. Stom idd dat ze niet eerst gevraagd hebben.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Inderdaad. Men kan het gewoon niet hebben dat je zelf aan je auto sleutelt(koplampen) en proberen dan via dit soort dingen het maximum uit je broekzakken te halen maar goed de auto is gekeurd...

Comment

Working...
              X