Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een Dacia is wel niet minder betrouwbaar dan een BMW, VW, Skoda, Mercedes, PSA, ...
Aan elke moderne wagen komt tegenwoordig dezelfde miserie aan. Hoeveelste duurder de wagen, des te meer kans heb je dat er OOK nog eens "snufjes" stuk gaan.
Daar kies je natuurlijk voor als je "premium" wil rijden.
Iemand die een dacia koopt doet dat enkel en alleen omdat ze goedkoop zijn . Dacia kopers zijn geen liefhebbers.
Ben ik niet mee eens. Kan ook omdat het gewoon goede auto's zijn zonder meer. Ik vind de modellen best mooi trouwens. Zegt mij veel meer dan bepaalde merken, waar hun modellen bijna identiek zijn.
Wat dit nu allemaal in dit topic staat te doen, is mij ook een raadsel
Wat dit nu allemaal in dit topic staat te doen, is mij ook een raadsel
nog ff verder, ik beschouw mezelf toch ook als auto-liefhebber (waarbij geld welliswaar meespeelt), ik ben ook gek van dacia's en vooral van de optieloze witte met zwarte bumpers
elke keer als ik dat zie denk ik : die eigenaar heeft het goed begrepen
nog ff verder, ik beschouw mezelf toch ook als auto-liefhebber (waarbij geld welliswaar meespeelt), ik ben ook gek van dacia's en vooral van de optieloze witte met zwarte bumpers
Een Dacia is wel niet minder betrouwbaar dan een BMW, VW, Skoda, Mercedes, PSA, ...
Aan elke moderne wagen komt tegenwoordig dezelfde miserie aan. Hoeveelste duurder de wagen, des te meer kans heb je dat er OOK nog eens "snufjes" stuk gaan.
Daar kies je natuurlijk voor als je "premium" wil rijden.
klopt volledig,...
Neem nu bmw, in 90% van de gevallen zijn die hun pinkers kapot.
Je onderschat nog wat de auto met de chauffeur doet:
In een Mercedes wordt je vanzelf 20 jaar ouder...
Als je met een Audi rijdt, dan wordt je gedrag saai, en van veel VW te rijden begin je stinkende scheten te laten.
Dat is exact hoe mijn Logan er uit ziet. Ik kan er niet aan doen maar ik vind dat daar geen gelakte bumpers op passen. Heb wel lekker gek gedaan want er zit een trekhaak aan en een reservewiel Mijn vrouw moest het weer gaan uithangen want die haar duster is "full-option"
Comment