Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi a6 koelvloeistof, olie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dacia ?

Twee mogelijkheden: ofwel mensen die puur van A naar B willen, ofwel marginalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
      Dacia ?

Twee mogelijkheden: ofwel mensen die puur van A naar B willen, ofwel marginalen.
      er is nog een derde mogelijkheid !

Comment

Een Dacia is wel niet minder betrouwbaar dan een BMW, VW, Skoda, Mercedes, PSA, ...
        Aan elke moderne wagen komt tegenwoordig dezelfde miserie aan. Hoeveelste duurder de wagen, des te meer kans heb je dat er OOK nog eens "snufjes" stuk gaan.

Daar kies je natuurlijk voor als je "premium" wil rijden.

Comment

Dacia ?

Ik ben dus ook fier om marginale dacia rijder te zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Iemand die een dacia koopt doet dat enkel en alleen omdat ze goedkoop zijn . Dacia kopers zijn geen liefhebbers.
          Ben ik niet mee eens. Kan ook omdat het gewoon goede auto's zijn zonder meer. Ik vind de modellen best mooi trouwens. Zegt mij veel meer dan bepaalde merken, waar hun modellen bijna identiek zijn.

Wat dit nu allemaal in dit topic staat te doen, is mij ook een raadsel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
            Wat dit nu allemaal in dit topic staat te doen, is mij ook een raadsel
            nog ff verder, ik beschouw mezelf toch ook als auto-liefhebber (waarbij geld welliswaar meespeelt), ik ben ook gek van dacia's en vooral van de optieloze witte met zwarte bumpers

elke keer als ik dat zie denk ik : die eigenaar heeft het goed begrepen

Comment

Dacia ?

Bullshit natuurlijk.
              Zo kan je over elk merk veralgemenen zonder dat er veel ingewikkeld nadenkwerk voor nodig is.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                nog ff verder, ik beschouw mezelf toch ook als auto-liefhebber (waarbij geld welliswaar meespeelt), ik ben ook gek van dacia's en vooral van de optieloze witte met zwarte bumpers

Volledig mee eens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                  Een Dacia is wel niet minder betrouwbaar dan een BMW, VW, Skoda, Mercedes, PSA, ...
                  Aan elke moderne wagen komt tegenwoordig dezelfde miserie aan. Hoeveelste duurder de wagen, des te meer kans heb je dat er OOK nog eens "snufjes" stuk gaan.

Daar kies je natuurlijk voor als je "premium" wil rijden.
                  klopt volledig,...
                  Neem nu bmw, in 90% van de gevallen zijn die hun pinkers kapot.

Comment

Je onderschat nog wat de auto met de chauffeur doet:

In een Mercedes wordt je vanzelf 20 jaar ouder...
                    Als je met een Audi rijdt, dan wordt je gedrag saai, en van veel VW te rijden begin je stinkende scheten te laten.

Dacia for ever!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Dat is exact hoe mijn Logan er uit ziet. Ik kan er niet aan doen maar ik vind dat daar geen gelakte bumpers op passen. Heb wel lekker gek gedaan want er zit een trekhaak aan en een reservewiel Mijn vrouw moest het weer gaan uithangen want die haar duster is "full-option"

Comment

Working...
                      X