Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Ibiza 1.4 2001 deursluiting probleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Seat Ibiza 1.4 2001 deursluiting probleem

Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier op autoforum, dus ik hoop dat ik dit topic in het correcte forum plaats.

Ik heb recent een Seat Ibiza 1.4 uit 2001 gekocht. Leuke auto in goede staat en rijdt prima. De elektrische sluiting met de sleutel (key fob) werkte echter niet. Er staan een hoop 'oplossingen' op internet, maar de meneer in volgend filmpje heeft de werkende techniek die ik graag met jullie deel!
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Blij als ik ben dat dit nu werkt, loop ik echter tegen het volgende aan; het slot van de bestuurdersdeur sluit niet goed. Het pinnetje aan de binnenkant blijft hangen. Als ik m een beetje help door mijn vinger er op te duwen tijdens het sluiten, dan sluit 'ie wel. Ik kan het slot met de sleutel van de buitenkant op slot draaien.

Weet iemand van jullie waar dit aan kan liggen en wat de oplossing er voor is?
    Ook ben ik op zoek naar nieuwe motortjes voor de achterklep en benzineklepje. De pin van het motortje in de achterklep duwt niet ver genoeg door, waardoor ik deze ook met de sleutel open/dicht moet draaien.

Alvast bedankt!

WD40
    Helpt altijd. Voor alles.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

inderdaad, eerst gangbaar maken met wd40 en daarna met deftig product invetten
      www.peugeotforum.be

Comment

Working...
      X