Mededeling

Collapse
No announcement yet.

start probleem golf 2 1.6 td

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• start probleem golf 2 1.6 td

hallo,
    ik heb een startprobleem bij mijn golf 2 1.6 TD als hij koud is start hij bijna ni zonder starter spray en als bij warm is start hij ook heel slecht en soms bij het rijden valt hij ineens uit en als hij warm is en ik leg hem stil dan start hij niet drekt meer moet dan eerst 20-30 min afkoelen en dan start hij maar heel slecht ik zou graag een beetje raad krijgen

alvast bedankt!!! mvg

Koud starten => gloeibougies
    Warm slecht starten => Injectoren
    Uitvallen tijdens rijden => Valse lucht in de mazout leiding waarschijnlijk.
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Ik gok op injectoren.

Comment

Is dat de belüfting v/d tank dat niet werkt. Alle auto's van nu hebben geen tankdop meer met open beluchting.
        Daarom verdenking ik stilvallen bij rijden op vacuum in de tank= 30 min wachten tot bellen weg zijn=ook gelijk aan vele kleine belletjes(schuim) die samenklitten tot een grote bel.
        Maar die Golf II hebben toch een doorschijnende leiding op de retour van pomp zitten. Zie je daar vele belletjes verschijnen ?
        Als er dus lucht in de leidingen is dan heb je die problemen. Gewoon een stom lekke retourleiding van een paar € kan het al veroorzaken.
        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
        X