Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uitlijning audi a4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• uitlijning audi a4

Dag iedereen

Ik heb gisteren mijn vriendin haar audi a4 laten uitlijnen, maar ik heb de indruk dat het niet zo goed is gedaan.
    De auto trekt nog een beetje naar rechts. Alle cijfers stonden nog in het rood op de computer!!

In bijlage het uitijnverslag. Kan iemand onze vermoedens bevestigen of ontkrachten?

Alvast bedankt!!!

Groeten,
    Vince
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 22/10/2015, 19:11.

Denk dat je meer kan oplossen door de zaak ter plaatse te bespreken ... heeft weinig zin dit hier aan te kaarten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
      Denk dat je meer kan oplossen door de zaak ter plaatse te bespreken ... heeft weinig zin dit hier aan te kaarten.
      kan zijn dat we het verkeerd aanvoelen en dat er mensen zijn die dit aan de hand van dit rapport kunnen zien dat er een fout is gebeurd hé

Comment

Ahzo ... nu, als je op zoek bent naar kennis dan ben je hier alvast aan het juiste adres ...

Comment

Dat ziet er inderdaad niet al te best uit. Je kan misschien eens proberen om terug te gaan en dit aan te kaarten, mogelijk is er iemand aanwezig die er wel verstand van heeft.

Zelf zou ik mijn tijd er wellicht niet meer mee verprutsen want als dit het resultaat is komt het vast nooit goed. Uitlijnen kan je best laten doen door iemand die daar een goede naam voor geniet.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ok, niet alles valt binnen tolerantie.
            Maar hebben ze daar een uitleg voor gegeven?

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Een off-topic vraagde, maar hoeveel kost zo'n uitlijning eigenlijk? Ik ga dat met de Saab ook laten doen, zit met gecupte achterbanden en als ik er nieuw ga op leggen, wil ik dat toch even laten nazien....
              2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
              2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
              2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
              2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
              2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

+- 50 a 70 voor beide assen.
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ik betaal 40e als ik cash betaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                    Ik betaal 40e als ik cash betaal.

voor mijn eigen wagen heb ik 35 betaald, enkel vooraan.

Comment

Idd, betaal ook maar 25 voor enkel vooras. Als het ' in het wit is' zal het 50 tot 70 zijn.
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door becnivphotography Bekijk Berichten
                        Dag iedereen

Ik heb gisteren mijn vriendin haar audi a4 laten uitlijnen, maar ik heb de indruk dat het niet zo goed is gedaan.
                        De auto trekt nog een beetje naar rechts. Alle cijfers stonden nog in het rood op de computer!!

In bijlage het uitijnverslag. Kan iemand onze vermoedens bevestigen of ontkrachten?

Alvast bedankt!!!

Groeten,
                        Vince
                        Meestal is enkel het toespoor regelbaar, soms echter veranderd de wielvlucht mee als het toespoor aangepast wordt.

Naloop is afhankelijk van de staat van je veren en de bevestiging bovenaan van de veerpoot.

Lijkt me echter dat er aan de sporing achter niets gedaan werd, en deze is het belangrijkste als je tenminste rechtdoor wilt kunnen rijden.

Heb je voor de uitlijning laten controleren of er nergens speling zit op de ophangings- en stuurdelen?

Comment

Working...
                        X