Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoradio springt spontaan aan Seat Ibiza 2001

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autoradio springt spontaan aan Seat Ibiza 2001

Sinds een week springt de autoradio en het display spontaan aan, ook al is de wagen afgesloten. Als ik 'm weer uitschakel springt hij soms na een sec. of 10 weer aan, ook al is de sleutel uit t contact.
    Dit heeft natuurlijk als naar gevolg dat de accu de volgende dag leeg is. Het komt mij over als een probleem in het elektrisch circuit.
    Heeft iemand hier ooit een soortgelijk probleem ervaren, of weet wat ik er aan zou kunnen doen?
    Alvast bedankt!

Oorspronkelijk geplaatst door Gerti Bekijk Berichten
    Sinds een week springt de autoradio en het display spontaan aan, ook al is de wagen afgesloten. Als ik 'm weer uitschakel springt hij soms na een sec. of 10 weer aan, ook al is de sleutel uit t contact.
    Dit heeft natuurlijk als naar gevolg dat de accu de volgende dag leeg is. Het komt mij over als een probleem in het elektrisch circuit.
    Heeft iemand hier ooit een soortgelijk probleem ervaren, of weet wat ik er aan zou kunnen doen?
    Alvast bedankt!
    denk dat het probleem puur bij de radio ligt....zekeringetje uithalen indien makkelijk bereikbaar ? schakelaartje tussenzetten ....

Comment

Is het een originele of een aftermarket radio?

Comment

oplossen door eventueel stroom te nemen na het contactslot
        Z4 M40i

Comment

Je noemt je wagen toch niet toevallig.... Christine?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
            Is het een originele of een aftermarket radio?
            Seat Ibiza uit 2001? Sowieso aftermarket!

Comment

Bedankt voor de reacties.
              Na verder onderzoek blijkt het een 'bekend' probleem bij SSS (Seat Sound System).

De zekering er uit heeft ook invloed op de verwarming, daarom probeer ik de truc met het cassettebandje. Dit lijkt goed te werken! (en haalt jeugdsentiment op, ik vond er nog 1 )
              Als het goed blijft werken, is dit de ideale oplossing!
              Een fraaie schakelaar er tussen zoals herbie66 aangeeft, kan ook een leuke optie zijn.
              Last edited by ; 02/11/2015, 22:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                Je noemt je wagen toch niet toevallig.... Christine?

ik zat tzelfde te denken....
                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                X