Hallo ,
Ik heb een vraagje over de turbo van mijn auto .
Wij hebben in de zomer deze auto gekocht .
Hij maakte toen al een klein zacht fluitend geluidje bij het starten eens de auto warm gedraaid is doet hij het niet meer .
De garage vertelde toen dat het komt omdat het een turbo is en die hebben dat altijd tot ze warm gelopen zijn .
Nu doet hij het geluid nog . Maar sinds enkele dagen is het net dat de auto minder warm word de verwarming werkt pressies minder goed .
En hij heeft ook meer last van condens onderkant voorvenster wat met moeite weg wil gaan .
* zou er iets aan de turbo zijn .
* zouden de bijkomende dingen ook van de turbo afkomen dan .
* Als het de turbo zou zijn ; kan de garage er bij de verkoop al op de hoogte van geweest zijn .
PS welke banden mogen wij gebruiken deze liggen er nu op
195/65 R/15 95 H
De H heeft meende ik met snelheid te maken ??????????
Mag dit een andere letter zijn als de rest het zelfde is ????????
Ik heb een vraagje over de turbo van mijn auto .
Wij hebben in de zomer deze auto gekocht .
Hij maakte toen al een klein zacht fluitend geluidje bij het starten eens de auto warm gedraaid is doet hij het niet meer .
De garage vertelde toen dat het komt omdat het een turbo is en die hebben dat altijd tot ze warm gelopen zijn .
Nu doet hij het geluid nog . Maar sinds enkele dagen is het net dat de auto minder warm word de verwarming werkt pressies minder goed .
En hij heeft ook meer last van condens onderkant voorvenster wat met moeite weg wil gaan .
* zou er iets aan de turbo zijn .
* zouden de bijkomende dingen ook van de turbo afkomen dan .
* Als het de turbo zou zijn ; kan de garage er bij de verkoop al op de hoogte van geweest zijn .
PS welke banden mogen wij gebruiken deze liggen er nu op
195/65 R/15 95 H
De H heeft meende ik met snelheid te maken ??????????
Mag dit een andere letter zijn als de rest het zelfde is ????????
Comment