Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geeft monteren van aftermarket radio problemen met parkeersensoren?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geeft monteren van aftermarket radio problemen met parkeersensoren?

Ik ben van plan om in mijn VW Polo uit 2010 een Pioneer 1-DIN radio te monteren. Momenteel zit daar een RCD210 in. Gaat dit dan problemen geven met het signaal van mijn parkeersensoren?
    Wanneer ik in achteruit schakel, wordt de radio automatisch onderbroken. Blijft dit zo wanneer ik een andere radio monteer?

Kan ik dan eigenlijk ook het handige bakje onder de radio terug gebruiken? Ik heb op een afbeelding gezien dat deze achteraan bevestigd is aan de radio zelf.

Nee gaat niet meer gedimd worden. Tenzij ge eentje koopt die zich in uwe canbus nestelt en dan neelt die proper alles over. Dan krijgt ge ook weer een visuele weergave van uw sensoren zoals op uwe rcd.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

No problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
        Nee gaat niet meer gedimd worden. Tenzij ge eentje koopt die zich in uwe canbus nestelt en dan neelt die proper alles over. Dan krijgt ge ook weer een visuele weergave van uw sensoren zoals op uwe rcd.
        Die RCD210 geeft geen visuele weergave van mijn parkeersensoren. Als ik nu bijv. een Pioneer MVH-AV270BT laat monteren, gaat dit dan problemen geven? Nestelt die zich automatisch in de canbus?

Weet er hier iemand soms een winkel waar ik zoiets kan laten uitvoeren? Liefst in het Antwerpse, als het even kan. Ik wil ook nog 2 Hertz coaxiaal boxen laten installeren in mijn hoedenplank.

Comment

Working...
        X