Mededeling

Collapse
No announcement yet.

'Op de koppeling' rijden.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kwas eens met maat onderweg die in antwerpen zo een kleine q park in reed. Heel smalle doorgang steil naar beneden inclusief scherpe bocht en hoge borduren. Hij komt aan bareel en daar staat: volzet. Lol.

Hij dus in achteruit omhoog. Mijn God. Halverwege kwam ons daar een stank van pure smeltende koppeling tegemoet. Lol.

Hij is dan uiteindelijk boven geraakt. We parkeren auto. Gaan iets drinken en komen paar uur later terug. We naderen auto en al van op een paar meter kon je die koppeling nog ruiken lol.

Comment

Dan moet je met de reclamestoet eens aan de bergop naar de Markt gaan staan... Man man man, als je graag verbrande koppelingen ruikt is dat the place to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Kwas eens met maat onderweg die in antwerpen zo een kleine q park in reed. Heel smalle doorgang steil naar beneden inclusief scherpe bocht en hoge borduren. Hij komt aan bareel en daar staat: volzet. Lol.

Hij dus in achteruit omhoog. Mijn God. Halverwege kwam ons daar een stank van pure smeltende koppeling tegemoet. Lol.

Hij is dan uiteindelijk boven geraakt. We parkeren auto. Gaan iets drinken en komen paar uur later terug. We naderen auto en al van op een paar meter kon je die koppeling nog ruiken lol.
        Heb exact hetzelfde voorgehad met m'n Corsa'ke indertijd
        Dacht dat ik die motor ging opblazen

Comment

Working...
        X