In de hoop hier meer info te kunnen verkrijgen,
ik heb een golf 5 2.0 kbd van 2004 maar de motor was versleten dus heb ik hier een motor van een passat laten enzetten.
Ook een 2.0. maar op de oude bosch ecu. Nu doet zich het volgende voor : de garage r&ws in grembergen heeft de motor geplaats en heeft gesoldeert aan de ecu stekkers en in het kleppendeksel aan de kabels van de injectoren.
Ook heeft hij de oude injectoren van mijn bkd in de bkp gestoken.
De wagen is blijkbaar zonder problemen naar de keuring kunnen rijden maar net op de dag dat ik hem ga afhalen stottert hij en stationair draaid hij vierkant. De ecu uitgelezen met vagcom en bleek dat er op 2 cilinders misfire detected. Cilinder 2-3.
uit vermoeden dat er gesoldeert is in het kleppendeksel hebbe we deze gemonteerd en kwamen we een prutswerk van solderen tegen en geisoleerd met plakbond ? (zie foto)
achteraf hebben we alles proper weggewerkt en hebben we geen foutcodes meer maar de wagen loopt nog steeds vierkant.
ook blijft de storing STOP COOLANT ... Terugkomen en het niveau staatop pijl.
de waarden van injectoren 2-3 staan alletwee op 2.99 en heb met laten vertellen dat 3.00mg/str de maximum mag zijn.
hopelijk weten jullie me meer te vertellen grts
ik heb een golf 5 2.0 kbd van 2004 maar de motor was versleten dus heb ik hier een motor van een passat laten enzetten.
Ook een 2.0. maar op de oude bosch ecu. Nu doet zich het volgende voor : de garage r&ws in grembergen heeft de motor geplaats en heeft gesoldeert aan de ecu stekkers en in het kleppendeksel aan de kabels van de injectoren.
Ook heeft hij de oude injectoren van mijn bkd in de bkp gestoken.
De wagen is blijkbaar zonder problemen naar de keuring kunnen rijden maar net op de dag dat ik hem ga afhalen stottert hij en stationair draaid hij vierkant. De ecu uitgelezen met vagcom en bleek dat er op 2 cilinders misfire detected. Cilinder 2-3.
uit vermoeden dat er gesoldeert is in het kleppendeksel hebbe we deze gemonteerd en kwamen we een prutswerk van solderen tegen en geisoleerd met plakbond ? (zie foto)
achteraf hebben we alles proper weggewerkt en hebben we geen foutcodes meer maar de wagen loopt nog steeds vierkant.
ook blijft de storing STOP COOLANT ... Terugkomen en het niveau staatop pijl.
de waarden van injectoren 2-3 staan alletwee op 2.99 en heb met laten vertellen dat 3.00mg/str de maximum mag zijn.
hopelijk weten jullie me meer te vertellen grts
Comment