Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX5 - Anti carjack systeem -

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda CX5 - Anti carjack systeem -

Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om via een software update het anti-carjack systeem te activeren op een Mazda CX5 ?

Dit heb je standaard op elke wagen ....

Voor de rest is het een super goede wagen, maar dat essentiële ontbreekt wel.

Mazda's worden niet gecarjacked. Het zijn de Duitse drie die ze moeten hebben.

Bedoelt ge de automatische deurvergrendeling als ge een bepaalde snelheid overschrijdt?

Comment

Dat is wat ik idd bedoel: deuren automatisch vergrendelen vanaf bvb 20km/h

Comment

Is helaas niet te krijgen als optie of in te stellen via het menu. Ge zult het zonder moeten doen. Zit wel op de Amerikaanse CX-5.

Nogal dom van Mazda. Zit met hetzelfde probleem op m'n 6.

Comment

Volgens mazda Belux is het daar aanwezig omdat het wettelijk verplicht is ....

Ik had ergens op een forum gelezen dat het via een software update mogelijk zou zijn, maar dat lijkt dus helemaal niet waar te zijn ... spijtig genoeg

Comment

ik heb dat uitgezet op die van mij... geeft een vals gevoel van veiligheid want die kogel gaat los door de ruit van de gesloten deur...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Bedoelt ge de automatische deurvergrendeling als ge een bepaalde snelheid overschrijdt?
              Good one

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Opel, Ford, Trabant?

Comment

Working...
                X