Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C200d vs CLA200d: zelfde of andere motoren?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

dubbel

Comment

Vraag me dan wel af of een echte benz-rijder wel ne benz met renaultmotor wil?

Comment

Wat is een echte Benz-rijder?

Persoonlijk rij ik ook helemaal niet graag met de 1.6 in de nieuwe C200d. Voelt minder 'leuk' dan de OM651 (kortere verhoudingen, minder vlot in lage toeren,...), maar dat blijft smaak.

Comment

vrienden van me, geen benzrijders maar leasers, vinden de 1.6 (200) stiller (en das benz !) verder maakt het hen nix uit...ze komen van de 2.1 (180)

voor mezelf...als hij zuiniger is, op relantie wil rijden zoals de 2.1 (die van kenissen is een manuele) gekoppeld aan de 7g of 9g is het al goed
          dat hij minder € kost aan taxen is alleen maar een voordeel

een benz is geen bmw waar de motor erg belangrijk is (de betrouwbaarheid is dat wel, maar ik verwacht geen kopers van een oerdegelijke 124 diesel die nu de overstap gaan maken)

de renault 1.6 blijft een erg aangename motor zeker in twinturboversie, die nu nog niet wordt gebruikt bij benz (de reden waarom de c 200d automaat nu terug 2.1 is zou kunnen liggen aan de opstart van de talisman en de espace ?)

vraag is of het een overgangsmotor is - de renault - of een blijver, mits er bij de vlg gen om 654 ook sprake is van een 3 cylinder versie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
            Vraag me dan wel af of een echte benz-rijder wel ne benz met renaultmotor wil?
            Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
            Wat is een echte Benz-rijder?
            goeie vraag

niet benz-rijders beschouwen bvb de a-klasse fwd sinds 1995 (?) ook niet een echte benz, maar ik zag toch heel wat opritten waar naast de e-klasse ook de a stond

niet-benz-rijders lijken er meer problemen mee te hebben

Comment

Die renault motor mag dan wel een award hebben gewonnen maar de mercedes motor is nog altijd de betere op vlak van betrouwbaarheid.

Comment

Volgende week testdagje ingepland met een CLA220d. Ben benieuwd.

Iemand soms al meer info wanneer mercedes de om 654 gaat introduceren in andere modellen dan de E?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FloR Bekijk Berichten
                  Volgende week testdagje ingepland met een CLA220d. Ben benieuwd.

Iemand soms al meer info wanneer mercedes de om 654 gaat introduceren in andere modellen dan de E?
                  uit mijn ervaring is de cla220d vlot
                  That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                  28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                  28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                    uit mijn ervaring is de cla220d vlot
                    ik rij nu met een C klasse 120pk 300nm; ben benieuwd. Vooral ook naar de automaat.

Comment

Working...
                    X