ik zit met verschillende info tussen 2 garages en zou het graag afchecken op dit forum (aangezien ik er vanuit ga dat jullie altijd gelijk hebben).
Ik heb een oldtimer die afgekeurd is omdat er onderaan een plaatje op gelijmd is ipv gelast. Hij komt uit Nederland en daar mag blijkbaar alles.
Nu zegt mijn garage dat ik het moet laten oplassen, dus alle verf en lijmresten verwijderen en op het bloot metaal lassen en dan niet afwerken en zo éérst naar de keuring gaan.
Als het dan goedgekeurd is mogen ze afwerken (verven vermoed ik)
Mijn carrosserie zegt dat dat niet klopt en dat je het direct moet afwerken voor je naar de keuring gaat.
Wie heeft er gelijk? Voor mij maakt het niet uit, maar die gasten in de keuring zijn precies altijd op zoek naar redenen om af te keuren dus ben ik liever voorbereid.
de tip om in de modder te rijden heb ik ook al gekregen, maar ik vrees dat ze dan nog achterdochtiger worden en hem zeker afkeuren.
merci!
Ik heb een oldtimer die afgekeurd is omdat er onderaan een plaatje op gelijmd is ipv gelast. Hij komt uit Nederland en daar mag blijkbaar alles.
Nu zegt mijn garage dat ik het moet laten oplassen, dus alle verf en lijmresten verwijderen en op het bloot metaal lassen en dan niet afwerken en zo éérst naar de keuring gaan.
Als het dan goedgekeurd is mogen ze afwerken (verven vermoed ik)
Mijn carrosserie zegt dat dat niet klopt en dat je het direct moet afwerken voor je naar de keuring gaat.
Wie heeft er gelijk? Voor mij maakt het niet uit, maar die gasten in de keuring zijn precies altijd op zoek naar redenen om af te keuren dus ben ik liever voorbereid.
de tip om in de modder te rijden heb ik ook al gekregen, maar ik vrees dat ze dan nog achterdochtiger worden en hem zeker afkeuren.
merci!
Comment