Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwaar getik in motor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zwaar getik in motor

Hallo kan iemand mij toevallig helpen met dit probleem ik weet dus niet aan wat het licht als de motor stationair draait of als je gas geeft blijft hij het doen hier is een filmpje voor het makkelijker te maken

injector die slecht sluit denk ik... heb je rook uit de uitlaat bij het starten?

Comment

Neen er komt geen rook uit de uitlaat het is precies alsof je met een hamer de hele tijd tegzn de motor klopt als hij draait maar als je gas geeft blijft het meegaan op het toerental

Comment

Klepstoters denk ik.

Comment

Idd klepstoter, injector die niet spuit of defect is knakt harder.
          Kleppendeksel eraf en voelen welke klepstoter er abnormaal veel speling heeft bij gesloten klep.
          Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oké bedankt voor de info hopelijk is het dat en zou je dan deze best vervangen of zou je de speling eraf kunne halen? En kan dit kwaad als je zo bevoorbeeld blijft rijdn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dylann Bekijk Berichten
              En kan dit kwaad als je zo bevoorbeeld blijft rijdn?
              Ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dylann Bekijk Berichten
                Oké bedankt voor de info hopelijk is het dat en zou je dan deze best vervangen of zou je de speling eraf kunne halen? En kan dit kwaad als je zo bevoorbeeld blijft rijdn?
                Waarom kom je het dan vragen als je niet van plan bent het te herstellen.

Comment

BH,

Uw reactie helpt niet. Soms houdt ge uw reactie beter op Mars.

groeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chaosGP Bekijk Berichten
                    BH,

Uw reactie helpt niet. Soms houdt ge uw reactie beter op Mars.

groeten.
                    Ik heb het vervangen en het was weg dus bedankt voor de reacties!

Comment

das rap gewerkt... wat hebt ge juist vervangen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                        das rap gewerkt... wat hebt ge juist vervangen?

De auto?

Comment

Working...
                        X