Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Passat Diesel start niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VW Passat Diesel start niet

Hoi!

Ik wou net vertrekken met de auto, maar daar dacht de auto anders over. Ik krijg mn VW Passat niet gestart.
    Ik moet toegeven dat ik al een tijdje wat moeilijker start. Omdat de startmotor wel aanslaat, dacht ik dat het wel eens de gloeikaarsen konden zijn. Die heb ik dan ook juist vervangen. Spijtig genoeg geen resultaat.

Ik merkte echter op dat ik totaal niets ruik na het starten. Dus geen onverbrande diesel.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Jeroen

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen870 Bekijk Berichten
    Hoi!

Ik wou net vertrekken met de auto, maar daar dacht de auto anders over. Ik krijg mn VW Passat niet gestart.
    Ik moet toegeven dat ik al een tijdje wat moeilijker start. Omdat de startmotor wel aanslaat, dacht ik dat het wel eens de gloeikaarsen konden zijn. Die heb ik dan ook juist vervangen. Spijtig genoeg geen resultaat.

Ik merkte echter op dat ik totaal niets ruik na het starten. Dus geen onverbrande diesel.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Jeroen
    nee, geen idee, misschien moet je nog wat summierder zijn.

Comment

Wat wil je weten? Het gaat over een Passat variant van 2007 (3C) 1.9 TDI.

Comment

Heb je de reservesleutel al geprobeerd ?
        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Neen, maar aangezien de startmotor wel draait zou ik zeggen dat dat het niet kan zijn lijkt me, niet?

Comment

En waarom neen , hebt ge al eens gehoord van een immobilizer ?
            Mvg ,wielscheel.
            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Neen eigenlijk niet. Op welke actor grijpt deze in?

Comment

houdt brandstofinjectie tegen...

Comment

Ah ok, toch eens proberen dan!

Comment

Lol !

Comment

Ik wil hier niet moeilijk doen, maar er is toch nog diesel in de tank ?

Enne, als je alles gaat vervangen waarvan je DENKT dat het kapot zou kunnen zijn, dan kan je beter gelijk ne nieuwe otto kopen
                      Last edited by ; 31/01/2016, 22:33.

Comment

Diesel genoeg... En het vervangen van de gloeikaarsen viel nu niet zomaar uit de lucht.

Maar goed. Ik weet niet goed welke info ik nog kan geven. Ik hoopte iets te kunnen bijleren op dit forum, als ik het gros van de reacties lees was ik hiervoor aan het foute adres.

Toch bedankt

Comment

Niks van aantrekken ,wij hebben het ook zo moeten leren. Als ge iets gaat vragen in de garage dan wenkt de baas al naar de gasten' zwijgen'.
                          Wij rammelen niet met uw voeten ,mvg.
                          In de contactsleutel zit een chip(anti diefstal), rond het contactslot een ronde spoel. Tijdens het starten wordt je sleutel uitgelezen om de injectie vrij te geven.
                          Mijn sleutel met knopje afstandsbediening is ook stuk.Ligt als reserve weg omdat je de knop ingedrukt moet houden om die chip te laten werken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen870 Bekijk Berichten
                            Diesel genoeg... En het vervangen van de gloeikaarsen viel nu niet zomaar uit de lucht.

Maar goed. Ik weet niet goed welke info ik nog kan geven. Ik hoopte iets te kunnen bijleren op dit forum, als ik het gros van de reacties lees was ik hiervoor aan het foute adres.

Toch bedankt
                            ik hoor hem komen, het zal opgelost zijn en we zullen niet mogen weten wat de oorzaak was
                            Z4 M40i

Comment

Working...
                            X