Zit momenteel in Bulgarije en zette aan met de audi echter na 30 km kreeg ik een waarschuwing met oil pressure en sloeg de motor uit... deze wilde overigens niet meer starten. Enkel als de motor wat afgekoeld was sloeg hij weer aan... wat kan dit zijn!!! Na een tijdje slaat de motor weer af...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
audi a3 3.2 v6 dringend!!!
Collapse
X
-
Te weinig naft
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
-
oil pressure : geen oliedruk, dus te weinig olie (ergens een lek in carter of olieverbruik dat niet tijdig bijgevuld werd)... ofwel de motor versleten, oliedruk verlies langs de krukaslagers meestal...
hoeveel km heeft die wagen ?
olieniveau al gechekt ?
was toch niet bij hevig remmen of hevig optrekken, of een hele lange snelle bocht ?
Comment
-
dan is het in het beste geval de sensor die defect is.
In het slechtste geval heb je effectief ergens oliedrukverlies en riskeer je de motor naar de vaantjes te helpen denk ik.
Als de motor afkoelt wordt de olie weer iets dikker en krijg je iets meer druk en start hij weer .... Zou de wegen uitzoeken waar je direct langs de kant kan gaan als het weer voorkomt.
Hopelijk is er geen verkeerde olie (te dun) opgedaan ?
Comment
-
Dat weet ik niet dat doet de dealer... kameraden met een garage hier in sofia hebben de computer uitgelezen blijkbaar en zeiden dat het een vuile sensor was en dat ze geen risico gingen pakken en er een nieuwe indoen... vuile sensor proper maken kan later weer voor problemen zorgen zeiden ze dus direct een nieuwe
Comment
-
Hoeveel km's staan daar op?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenTe weinig naft
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Bij te weinig oliedruk gaat de motor zichzelf uitschakelen om schade te voorkomen. Ik denk wel dat, indien olie peil OK is, dat het de druksensor is die faalt. Dus deze eerst nakijken en desnoods vervangen.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Is er daar geen VW dealer? En je hebt ook google translate. Het lukt wel. Kalm blijven is de boodschap.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment