Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai ix35

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hyundai ix35

Ik heb mij een tweedehands Hyundai ix35 aangeschaft
    nu wist ik wel dat er problemen waren met die wagen uit de jaren2011
    een kloppend geluid
    zijn hier rijders met die wagen ,waar het toen opgelost is,heb eigenlijk nog geen echte antwoord gevonden
    Het heeft volgens mij,maar ben geen auto technieker met de ophanging te maken
    kan iemand soms zeggen,welke onderdelen van de ophanging,dit kloppend geluid zou kan veroorzaken
    alleen bij slechte wegenis of kasseien eigenlijk te horen,voor de rest geen probleem

Ik heb juist een Hyundai technieker gebeld,en hij zei waarschijnlijk stabilisatiestang
    ik naar een garage gewone geen van het merk
    en die heeft alle stangen enzo gecontroleerd,nergens zit er spelling ,en bij de autocontrole voor verkoop zouden ze dat ook gezien hebben volgens hem
    moet ik dan aan de vering gaan denken,kost wel wat om zomaar te vervangen natuurlijk
    Maar wil wel van het geluid af

Comment

IX35 meestal stabilisatorstangen. laat ze eens loskoppelen en rijd dan een stuk over slechte weg, de speling is niet altijd zichtbaar met de hand. Keuring ziet dat haast nooit.

Comment

Kan dit zomaar
        het is zo ik moet maar juist in tweede versnelling rijden en is zeergoede hoorbaar

Comment

Intussen internet afgeschuimd,gaat prefect te proberen zijn
          mischien morgen al

Comment

Helaas geen stap dichter,stangen van voor en achter er af
            zelfde geklopper
            met tweeman de wagen doen op en neer gaan,om te zien of die rubbere ringen van de schokdempers spelling hadden niks te zien
            En toch denk ik dat het iets met ergens ophangen te maken heeft
            ben misschien wel mis
            ook met een verdeler gebeld,weet ook van geen probleem wat ik heb,denk ik dan is geen kinderziekte
            Ik hoop het toch nog te vinden

Comment

ligt toch niets te rammelen in de kofferbak? controleer bij het reservewiel....

Comment

Heb ik gedaan zelfs alles er uit gehaald wiel krik alles bekleding er uitgelaten en rond gereden
                Gisteren avond alles en overal gezocht aan plaatwerk of plastiek,wat ik ook maar dacht wat geluid zou kunnen maken vast gezet
                heel de avond nog zitte zoeken op forums en reviews
                hoe meer ik overtuigd geraak dat het aan de schokdempers ligd,zelfs bij de kia die in de zelfde fabriek gemaakt word heeft men deze verhalen
                en ik kom zelfs tegen dat er een terug roep actie geweest zou zijn daarvoor,er zijn er die beweren dit gedaan te hebben
                heb gisteren twee verdelers daarover gebeld,weten van niets
                Is het waar of niet
                Het geluid komt volgens ons een man of zes twee techniekers bij dat her rechts van voor komt
                ik ga eens informeren bij mijn technieker om eens aan de voorkant 1 nieuwe demper te plaatsen,is het gedaan vervang ik ze beide natuurlijk

Comment

krik de beide voorwielen van de grond, en probeer dan of je het wiel recht omhoog kunt lichten. bovenste bevestiging van de schokbreker in dat geval, maar dit wordt vaak vergeten

Comment

Ik heb hier https://terugroepregister.rdw.nl/Pag...pregister.aspx gezocht naar terugroepacties en buiten een probleem met de gordelspanners vind ik niks terug voor de Hyundai ix35.

Comment

Mijn E24 had op zeker moment ook een kloppend geluid dat van rechtsvooraan kwam. Daar lag het aan een schokdemper die compleet los zat. Eenvoudig vastdraaien en het probleem was opgelost.
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Alles waar maar een vijs aanzit gecontroleerd,vandaag weer met mensen getest
                        ook die teste met de wielen
                        en ik geraak er meer en meer van overtuigd dat het de voorste schokdemper is
                        maar ik heb op het net blokken gevonden die men rond de stangen van een schokdemper kan doen,daar kan ik misschien voorzorgen,dat de demper niet meer kan werken ,vast zit dus
                        dan weet ik of ik het juist heb of niet
                        maar moet nog goed kijken of het uitvoerbaar is,zijn wel blokjes bedoeld voor mijn wagen en kost prijs een dertig euro

Comment

Zou het kunnen dat het aan de twee massavliegwiel licht? Heb ook zo ne kloppende geluid af en toe en heb gemerkt dat het soms abnormaal trilt?

Comment

Working...
                          X