Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led dagrijlichten samen met koplampen branden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

alle respect voor iedereen en ieder zij goesting maar die DRL hype begint me danig tegen te steken.. jezus wat een onnoziliteiten.
    en de merken maar tegen mekaar op voor het meest bizar uitziende model, after market kitjes die nergens op trekken voor de wannabees met oude bakken, etc. wat een kermis..

of zoals die audi a6 en die e soms ziet waar de knipperlichten zo van binnen naar buiten als het ware uitrollend oplichten. woehahahah.
    of drls die uitgaan als knipperlichten aangaan voor de zichtbaarheid .. kan toch niet zotter worden

Comment

als je ze samen met de dimlichten wilt moeten ze wel hetzelfde kleur hebben
      lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
        alle respect voor iedereen en ieder zij goesting maar die DRL hype begint me danig tegen te steken.. jezus wat een onnoziliteiten.
        en de merken maar tegen mekaar op voor het meest bizar uitziende model, after market kitjes die nergens op trekken voor de wannabees met oude bakken, etc. wat een kermis..

of zoals die audi a6 en die e soms ziet waar de knipperlichten zo van binnen naar buiten als het ware uitrollend oplichten. woehahahah.
        of drls die uitgaan als knipperlichten aangaan voor de zichtbaarheid .. kan toch niet zotter worden
        ik deel je mening, zuigt de aandacht onterecht op voor een tijdje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten

Ik heb de drls gewoon UIT staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ik deel je mening, zuigt de aandacht onterecht op voor een tijdje
            In ieder geval gaat de aandacht naar HUN wagen en mogelijks is dat de bedoeling

Bij de superb II gaan zij ook uit als de dimlichten branden.
            Last edited by Snelle; 23/02/2016, 09:05.
            www.skodaforum.eu

Comment

in Belgie zie je veel wagens met dadrijlichten die samen werken met de koplampen.

Comment

Klopt. En omdat het me opviel dat veel PSA wagens het hebben, dacht ik dat het op de Partner misschien ook zou lukken.
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                X