Mededeling

Collapse
No announcement yet.

snelheidsmeter werkt niet meer na demonteren en hermonteren dashboard

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• snelheidsmeter werkt niet meer na demonteren en hermonteren dashboard

hallo,

ik heb van mijn mercedes 190 het dashboard gedemonteerd om de kachelradiateur te vervangen. Met veel miserie de snelheidsmeterkabel los gekregen, en erna weer vast gekregen.

Hij meet echter geen snelheid meer? Kan ik hem kapot gemaakt hebben met het demonteren? Is toch iets vrij robuust? Hoe kan ik zien of hij stuk is of niet?

Met veel miserie de snelheidsmeterkabel los gekregen, en erna weer vast gekregen. Daar ligt het probleem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Met veel miserie de snelheidsmeterkabel los gekregen, en erna weer vast gekregen. Daar ligt het probleem.

Comment

Hoe kan ik dat zien dan? Gaat toch niet zomaar kapot?

Comment

Opgelost. Heb het dashboard eruit gehaald en de tellereenheid aangesloten, zo zag ik goed alle kabels en kon ik zonder problemen aan die verdomde kabel. Hij werkt! Hij zat er waarschijnlijk gewoon niet diep genoeg in, kon er ook enorm slecht aan.

Wel speciaal zo rondrijden zonder dashboard met die tellereenheid die los ligt op een berg draden Ik wil me niet voorstellen wat de verzekering doet als ik zo een accident zou hebben...
          Last edited by ; 29/02/2016, 22:50.

Comment

hehe snap je 200% ben momenteel zelf zo aan het rondrijden, geen dashboard, enkel kilometerblok en een massa losse kabels, fusebox en relaisblok.....spannend :-)

Comment

Working...
            X