Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Multiriem demper Volkswagen golf tdi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Multiriem demper Volkswagen golf tdi

goeieavond,

-Volkswagen golf 4 1.9 TDI

ik heb mijn auto elke dag nodig om naar mijn werk te rijden.
    vanavond hoorde ik een raar geluid. Blijkt de DEMPER van de multiriem aan 1 kant te zijn afgebroken. Maar let op : niet de demper zelf is afgebroken maar de aansluiting waar de demper op vast zit.
    Kan er niet mee rijden want dan maakt het de multiriem kapot.

iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken?

alvast bedankt, groetjes Noud
    Last edited by ; 08/03/2016, 22:12.

Kapotte onderdeel vervangen en een nieuwe riem duuuuuhhhhh.

Comment

Denk niet dat ik het kan vervangen. Want de demper zelf is nog intact. Maar de aansluiting waar die aan vast zat is afgebroken. Dus nieuwe demper erop zetten gaat ook niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Noud976 Bekijk Berichten
        goeieavond,

-Volkswagen golf 4 1.9 TDI
        ik heb mijn auto elke dag nodig om naar mijn werk te rijden.
        vanavond hoorde ik een raar geluid. Blijkt de DEMPER van de multiriem aan 1 kant te zijn afgebroken. Kan er niet mee rijden want dan maakt het de multiriem kapot.

iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken?

alvast bedankt, groetjes Noud
        Oorspronkelijk geplaatst door Noud976 Bekijk Berichten
        Denk niet dat ik het kan vervangen. Want de demper zelf is nog intact. Maar de aansluiting waar die aan vast zat is afgebroken. Dus nieuwe demper erop zetten gaat ook niet.
        2 tegenstrijdige dingen.. is de demper kapot/afgebroken of niet?! Vervangen van spanningsdemper is Dus nodig!!

Comment

De demper van de multiriem zelf is nog intact en dus niet afgebroken. Maar de demper zit op 2 plaatsen vast. De bovenste aansluiting is afgebroken. De hele aansluiting is eraf waar
          de demper op vast zat.

Comment

Ik ben niet meer thuis in VW ,er bestaat veel : http://www.dieselgeek.com/VW_cracked...ets_s/1828.htm
            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Kan je geen foto posten Noud976 ?

Comment

Working...
              X