Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED strip aanbrengen onder auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• LED strip aanbrengen onder auto

Ik had graag een LED strip aangebracht onder de lip van de voorspoiler van mijn CLIO. En idem achteraan. Eventueel ook aan de zijkanten maar dat moet ik nog bekijken of dat kan.

Vroeger had je zo van die "TL buizen" die je er kon onder zettenen dat effect wil ik nu maar dan met LED.

De bedoeling van deze LED is te branden als de wagen geparkeerd staat. En dit met een aan/uit schakelaar die uiteraard binnen staat. Gezien het niet de bedoeling is dat deze altijd branden als ik mijn wagen parkeer maar enkel op de momenten dat ik het wil.

Ik vermoed dat zo een LED niet veel stroom trekt en dat mijn batterij dit wel aankan om zo een paar uur te branden. Ik reken op max 3h.

VRAGEN:
    1. Kan dat?
    2. Wat zou dat verbruiken op een standaard batterij?
    3. Hoe geraak ik met die draden in mijn interieur voor de schakelaar ?
    Last edited by ; 16/03/2016, 18:31. Reden: vragen vergeten ;-)

Wat wil je nu eigenlijk weten?
    Ik zie nergens een vraag.

Comment

Ja dat gaat allemaal alleen zijn de fast and the furious 1 tijden al lang voorbij.

Comment

Zeg me dan hoe BlackHorse....

Comment

Ik dacht dat zo'n TL buizen onder je auto verboden was, ik weet nu niet hoe het zit met leds maar het zou me eerlijk gezegd verbazen als dat wel mag.
          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Goed mijn startpost lezen ...
            Ik wil dat gebruiken op privé parking. Niet openbare weg of zo...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichten
              Goed mijn startpost lezen ...
              Ik wil dat gebruiken op privé parking. Niet openbare weg of zo...
              Heb ik gedaan
              Ik ken de wetgeving daar over ook niet zo goed maar het was gewoon iets dat in mij opkwam.
              België is op gebied van keuring nogal een raar land dus daarmee.
              2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Mag inderdaad niet onder de auto hangen, zelfs niet indien je het enkel op privé terrein gebruikt.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

antwoord

Oorspronkelijk geplaatst door GIN-072 Bekijk Berichten
                  VRAGEN:
                  1. Kan dat? alles kan
                  2. Wat zou dat verbruiken op een standaard batterij? kijken hoeveel watt en rekensommetje maken
                  3. Hoe geraak ik met die draden in mijn interieur voor de schakelaar ?boor en boormachine
                  Last edited by camaro 68 rs; 05/04/2016, 09:11.
                  Z4 M40i

Comment

Ik zou voor deze gaan en zou ze zelfs dubbel monteren: voor een dikke € 100 heb je iets uniek en als je ze monteert met twee schakelaars kan je ze op "enkele kracht" en op "dubbele kracht" laten branden ... dat gaan weinig andere tjoeners hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Mag inderdaad niet onder de auto hangen, zelfs niet indien je het enkel op privé terrein gebruikt.
                      Misschien kan hij een constructie maken dat de lampen er gemakkelijk vanonder te halen zijn voor de keuring, om erna gewoon terug op te plaatsen. Ik mag ook geen verstralers, verhogingskit en brede coopers maar wat is er fun aan een standaard auto rijden? Gewoon doen joh, met deze op te zetten op privé terrein is niks mis, gewoon zien dat deze goed afgezekerd zijn.

Comment

Goh, zijn we weer in de jaren 90 misschien?
                        2014 F11 BMW 520dA Touring

Comment

Working...
                        X