Hoe kan ik mijn egr klep het best reinigen, zonder mijn hele motor uit elkaar te halen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
reinigen egr klep ford mondeo mk4
Collapse
X
-
Wat is de reden dat je deze wil reinigen?
Sent from my Apple muziekdoos.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
ik kocht een duur setje van Bardahl. eigenlijk haalde het niet echt veel uit bij mij.
ik heb dan de inlaatcollector en EGR klep verwijderd om te reinigen.
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenWat is de reden dat je deze wil reinigen?
kan misschien prestaties terug op niveau brengen, aangezien vernauwing van het inlaattraject toch nefast moet zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust1301 Bekijk BerichtenHoe kan ik mijn egr klep het best reinigen, zonder mijn hele motor uit elkaar te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenik kocht een duur setje van Bardahl. eigenlijk haalde het niet echt veel uit bij mij.
ik heb dan de inlaatcollector en EGR klep verwijderd om te reinigen.
zelfs al is er geen reden: EGR preventief reinigen helpt echt problemen voorkomen.
kan misschien prestaties terug op niveau brengen, aangezien vernauwing van het inlaattraject toch nefast moet zijn
Zou het resultaat wel willen weten.
Sent from my Apple muziekdoos.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
diesel zeker?
begin es met een nieuwe mazoetfilter, en giet de filter vol met injectorreiniger. rest van injectorreiniger gaat in de tank.
en ja, demonteren is het antwoord. EGR klep is niet zo ingewikkeld of veel werk om te demonteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenRitje in Duitsland doen aan 180 gedurende een 30 minuten met wat injectorreiniger.
Comment
Comment