Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat kun je gebruiken als je geen jack stands hebt?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat kun je gebruiken als je geen jack stands hebt?

Hallo,
    Ik was er over na aan het denken om mijn rem klauwen te spuiten zonder ze er af te halen. Ik ga ze wel demonteren maar ik laat de remleiding eraan hangen zodat ik deze niet leeg hoef te laten.

Dus ik moet mijn auto omhoog kunnen zetten maar ik heb geen 'jack stands'. En om ze te kopen voor eenmalig gebruik zijn ze wat duur.. iemand vertelde me dat hij zijn auto gewoon op 'blokken' zette met een rubberen plaatje erop maar dit lijkt mij niet zo een goed idee?

pakt de krik van uwen wagen en legt uwe band eronder voor als em van de krik moest vallen. Tis niet gelijk het moet maar het kost geen geld :p
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Ga naar Auto5 koop uw een paar assteunen dat kost echt niet zoveel en je hebt dat voor de rest van uw leven...
      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
        Ga naar Auto5 koop uw een paar assteunen dat kost echt niet zoveel en je hebt dat voor de rest van uw leven...

verleden week bij Lidl assteunen 12.99 euro
        Z4 M40i

Comment

Snap ik ook niet . As steunen zijn echt niet duur .

Comment

gewoon hout werkt goed. of een steen met een plank op, de plank dient om de druk te spreiden.
            NOOIT aan een auto werken wanneer die enkel op een krik steunt.
            remklauwen spuiten zonder ze te demonteren lijkt me wel totale onzin. dat kan enkel maar half werk zijn.
            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
              gewoon hout werkt goed. of een steen met een plank op, de plank dient om de druk te spreiden.
              Ik doe het ook zo.
              Iets hoger opkrikken, houten balken eronder en krik laten zakken tot het grootste gewicht op de balken rust.

Zo staat alles potvast, wagen kan ook zonder handrem of in versnelling niet meer voor- of achteruit, dus geen kans op omklappen of doorzakken vd krik.
              Last edited by taiko; 28/03/2016, 18:08.

Comment

Working...
              X